Preskoči na glavni sadržaj

Servis centar

Servis centar pruža brzu i učinkovitu pomoć u kući, na cesti i na putovanjima.  

Usluge Servis centra pruža Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke koji vam omogućuje:

Servis centar dio je svake Lepeze mogućnosti (paketa proizvoda i usluga), a raspon usluga ovisi o Lepezi koju izaberete.
Korisnici Platnih asistenta mogu koristiti jedan od modela Servis centra:

Kada vam zatrebaju usluge Servis centra, nazovite besplatni broj 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske), 00 43 1 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili slanjem e-pošte na zaba.hr@mondial-assistance.at.

Napomena: Usluge Servis centar (S, M i L) su dostupne korisnicima koji su ih ugovorili do 31. siječnja 2017. uz Platne asistente, te plaćate naknadu i za odabrani model Platnog asistenta i odabrani model Servis centra.

Prednosti

Servis centar učinkovito pruža pomoć u različitim životnim situacijama:

  1. kada vam je potrebna usluga vodoinstalatera, bravara, staklara ili električara
  2. u zemlji i inozemstvu, u slučaju nezgode i bolesti, kad vam treba kućni medicinski posjet, hitna dostava lijekova, bolničko zbrinjavanje i sl.
  3. u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti organiziramo prijevoz vaše djece iz inozemstva u domovinu i pri rješavanju organizacijskih problema
  4. pokvari li vam se vozilo (automobil ili motocikl), organiziramo vuču ili popravak vozila, zamjensko vozilo, smještaj ili nastavak puta
  5. omogućujemo pravnu pomoć u inozemstvu

Ugovaranje

Usluge Servis centra pruža Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke sa širokom mrežom partnera u cijelom svijetu.
Servis centar sastavni je dio svake Lepeze mogućnosti te ga nije potrebno dodatno ugovarati. Opseg usluga koje nudi Servis centar ovisi o vrsti ugovorene Lepeze mogućnosti.

Korištenje

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.

Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.

Potvrda se izdaje na zahtjev klijenta u bilo kojoj poslovnici Zagrebačke banke kojom se potvrđuje pokriće medicinskih troškova i medicinske pomoći na putovanjima.

Usluga Pomoć na cesti u inozemstvu pokriva slučajeve nastale izvan Hrvatske u sljedećim zemljama: Andori, Austriji, Belgiji, Bosni i Hercegovini, Češkoj, Danskoj, Finskoj, Francuskoj, Gibraltaru, Grčkoj, Irskoj, Italiji, Lihtenštajnu, Luksemburgu, Mađarskoj, Makedoniji, Malti, Monaku, Nizozemskoj, Njemačkoj, Portugalu, San Marinu, Slovačkoj, Sloveniji, Španjolskoj (uključujući Baleare i Kanarske otoke), Švedskoj, Švicarskoj, Vatikanu te Velikoj Britaniji.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.