Putno osiguranje pruža se isključivo za putovanja u inozemstvo, u svim zemljama svijeta osim u područjima visokog rizika (npr. ratom zahvaćena područja).
Pomoć u okviru Putnog osiguranja dostupna je u slučaju nezgode ili iznenadne bolesti za neograničeni broj putovanja u inozemstvo tijekom razdoblja u kojem je ugovorena usluga kada putovanje ne traje dulje od 60 dana u kontinuitetu. Kako bi provjerio duljinu boravka, Mondial Assistance može zatražiti da mu klijenti dostave vinjetu, zrakoplovnu kartu, račun hotela i sl.
Ovisno o odabranoj Lepezi dostupne su vam pojedine usluge Putnog osiguranja u inozemstvu.
Ako ste odlučili putovati u inozemstvo, a želite kvalitetno isplanirati put, u Mondial Assistance centru možete u svakom trenutku zatražiti informacije o odredišnoj zemlji o:
Kao vlasniku ugovorene Lepeze putem Mondial Assistance centra u svakom trenutku širom svijeta dostupne su vam informacije o agencijama za pomoć u inozemstvu s kojima možete komunicirati na hrvatskom jeziku (poput prevoditeljskih ili odvjetničkih usluga i dr.).
Ako izgubite dokumente dok ste na putu u inozemstvu, nazovite Mondial Assistance centar koji će vam u svakom trenutku osigurati informacije o postupanju u slučaju gubitka dokumenata (npr. putovnice, vozačke dozvole, police osiguranja vozila, kreditne kartice, prijevozne karte).
U slučaju potrebe za pravnom intervencijom u zemlji u kojoj boravite (npr. u slučaju prometne nezgode, spora zbog pogrešnog računa ili zbog prebrze vožnje), Mondial Assistance će pokriti troškove odvjetnika i prevoditeljske usluge do iznosa pokrića. Ta usluga nije dostupna u slučaju kriminalne aktivnosti. U slučaju da je pravna pomoć pružena osobi za koju se dokaže da je svjesno uključena u kriminalnu djelatnost, troškovi pravne pomoći moraju biti vraćeni Mondial Assistanceu.
Ako ste zbog nezgode ili iznenadne bolesti morali ostati u bolnici dulje od pet radnih dana, a nakon liječenja želite se pridružiti svojoj obitelji na odmoru, Mondial Assistance vam organizira i pokriva troškove prijevoza do iznosa pokrića.
U slučaju da vaša prtljaga nije stigla u zračnu luku u inozemstvo ni šest sati nakon vašeg dolaska odnosno, ni nakon 12 sati u vaš hotel, a vi ste odmah informirali Mondial Assistance o kašnjenju prtljage, Mondial Assistance preuzet će trošak do iznosa pokrića za nužnu odjeću i pribor za osobnu higijenu i sl. odmah nakon primitka računa koji pošaljete poštom nakon vašeg povratka u Hrvatsku. Uz račun Mondial Assistanceu je potrebno dostaviti i potvrdu zrakoplovne kompanije o gubitku prtljage.
U slučaju nepredviđenog događaja (štrajk, nezgoda, bolest) koji uzrokuje vaše kašnjenje ili promjenu planiranog putovanja, Mondial Assistance može na vaš zahtjev hitno poslati poruku u Hrvatsku vašoj obitelji ili poslodavcu. Mondial Assistance također može na vaš zahtjev rezervirati hotel ili zrakoplovnu kartu.