Preskoči na glavni sadržaj

IziPay

Šaljite i primajte novac odabirom kontakta u svom telefonskom imeniku.

JEDNOSTAVNIJE
NE MOŽE

  • Besplatno šaljite i primajte novac.
  • Primatelja odaberite iz vašeg telefonskog imenika.
  • Bez upisivanja IBAN-a.
  • Primatelj može imati otvoren račun u bilo kojoj banci u RH, ni ne treba biti klijent Zabe.

Kako poslati novac uz IziPay?

  • Preuzmite novu verziju m-zabe i aktivirajte funkcionalnost IziPay unutar online bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba.
  • Nakon toga, za svako slanje novca unesite iznos te odaberite primatelja i razlog uplate. Ne morate upisivati IBAN primatelja – jednostavno odaberite kontakt iz imenika ili unesite broj mobitela primatelja.
  • Ako primatelj još ne koristi IziPay, SMS-om ćemo mu poslati uputu kako primiti novac.

U svakom trenutku možete provjeriti svoja plaćanja – transakcije koje čekaju na izvršenje, kao i one koje su već izvršene.

Primanje IziPay plaćanja

Da bi uplata bila provedena primatelj treba povezati broj mobitela i IBAN svojeg računa na koji želi da se uplati novac. To može napraviti:

  • tako da se besplatno registrira kao primatelj za IziPay plaćanja putem mobilne aplikacije m-zaba
  • ili odabirom linka iz SMS-a za jednokratno primanje uplate putem interneta.

Kada se povežu broj mobitela i IBAN, ako platitelj ima pokriće, novac sjeda na račun.



AKO STE KORISNIK M-ZABE

odaberite IziPay na početnom ekranu m-zabe, u kategoriji Ostalo i prihvatite uvjete korištenja funkcionalnosti.


AKO NEMATE M-ZABU

preuzmite mobilnu aplikaciju m-zaba i odaberite button „Hoću samo IziPay“. Ne trebate biti Zabin klijent.

Za detaljne upute pogledajte video ili nas nazovite na 01 3789 785.


To je registar Zagrebačke banke u koji primatelji upisuju svoje ime i prezime, adresu e-pošte te broj mobitela i broj računa (IBAN) na koji žele primati uplate inicirane IziPayom. Sve uplate inicirane IziPayom na broj mobitela koji je registriran u IziPay registru izvršit će se na broj računa (IBAN) koji je u IziPay registru povezan s tim brojem mobitela.

Detaljne upute kako se registrirati u IziPay registar pogledajte ovdje ili nazovite naš infotelefon 01 3773 333.


Primatelj će dobiti SMS poruku s obaviješću o zadanom plaćanju i s uputom kako primiti novac ako to želi.

Primatelj može u roku od 48 sati od trenutka zadavanja naloga za plaćanje povezati svoj broj mobitela s IBAN-om svojeg računa na koji želi da se izvrši plaćanje putem IziPaya.

Kad se povežu broj mobitela primatelja i broj računa (IBAN), inicirano plaćanje izvršit će se na taj račun ako su ispunjene sve pretpostavke za izvršenje plaćanja iz Uvjeta za korištenje funkcionalnosti IziPay Zagrebačke banke d.d. i Općih uvjeta poslovanja Zagrebačke banke d.d. po transakcijskim računima potrošača te ako u međuvremenu platitelj ne opozove plaćanje.


Izvršenje plaćanja započinje u skladu sa Satnicom zaprimanja i izvršenja naloga Banke. Također, u pregledu transakcija, transakcije koje čekaju na izvršenje odnose se i na plaćanja koja još nisu izvršena jer primatelj nije odredio IBAN na koji želi da se provede uplata upućena u korist njegova broja mobitela.

U tabu „Opozvane/Odbijene” možete pregledati one transakcije za koje primatelj plaćanja nije odredio IBAN na koji želi da mu sjedne uplata upućena na njegov broj mobitela u za to predviđenom roku.


Možete, i to na bilo koji račun (IBAN) koji ste prethodno otvorili djetetu u bilo kojoj banci unutar RH. Dijete može raspolagati tim sredstvima na isti način kao i svim ostalim sredstvima na svojem računu.