Preskoči na glavni sadržaj

Putno osiguranje

Putujete li u inozemstvo, bilo poslovno ili na odmor, putno osiguranje na vrhu je popisa potrebnih stvari. Briga o zdravstvenoj zaštiti vašim prelaskom granice dobiva potpuno novu dimenziju. Najobičnija zubobolja, gubitak prtljage ili hitni operativni zahvat mogu vam, osim pokvarenih planova, nanijeti znatne financijske izdatke. A cijena putnog osiguranja zaista je prihvatljiva.


Zdravstveno osiguranje u sklopu putnog osiguranja obuhvaća:

  • troškove nužnog liječničkog tretmana
  • troškove lijekova i medicinskih potrepština koje propiše liječnik
  • nužna medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja propiše liječnik
  • kliničko liječenje znanstveno priznatim metodama
  • troškove prijevoza priznatih službi za hitne slučajeve s ciljem medicinskog prijema u bolnicu ili prijevoz do najbližeg raspoloživog liječnika
  • troškove prebacivanja u specijalnu kliniku ako je medicinski indicirano i ako je propisao liječnik
  • troškove operacije
  • troškove repatrijacije osiguranika
  • stomatološku uslugu s ciljem oslobađanja akutne zubobolje

Uz zdravstveno putno osiguranje možete još ugovoriti:

  • osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode) za iznenadne događaje zbog čijih je posljedica došlo do prijeloma kostiju te smrti uslijed nezgode
  • osiguranje privatne odgovornosti koje pokriva materijalne troškove u slučaju da prouzročite smrt, ozlijedite ili ugrozite zdravlje ili uništite stvari treće osobe
  • osiguranje prtljage za štetu nastalu na vašoj prtljazi tijekom putovanja, boravka u odredištu i povratka s putovanja. Allianz isplaćuje odštetu za nabavu zamjenske prtljage do 250 EUR ako prtljaga koju ste predali nije stigla na odredište isti dan kada i vi zbog kašnjenja ili gubitka u prijevozu

Osiguranje možete ugovoriti:

  • putem m-zabe ili webshopa
  • pozivom u Kontakt centar iz m-zabe na infotelefon 01 3773 333
  • putem e-poslovnice chatom ili pozivom na 0800 247 247
  • u svim poslovnicama Banke.

Prednosti

  1. U hitnim slučajevima zbog bolesti ili nezgode nazovete SOS telefon s uslugom na hrvatskom jeziku s 24-satnim dežurstvom
  2. Složite paket osiguranja po vlastitoj želji - putno osiguranje za putovanja u inozemstvo, putno osiguranje za putovanja u zemlji te godišnje individualno putno osiguranje, a osiguranje može biti individualno, obiteljsko i grupno
  3. Mogućnost ugovaranja dopunskih pokrića - ugovorite dopunsko osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode), osiguranje privatne odgovornosti i osiguranje prtljage koji vam pružaju dodatnu sigurnost i zaštitu tijekom vašeg putovanja
  4. Ugovaranja putem m-zabe - platite odmah putem m-zabe ili kartice, a polica stiže na vaš e-mail ili kućnu adresu

Ugovaranje

Osiguranje možete ugovoriti:

  • putem m-zabe ili webshopa
  • pozivom u Kontakt centar na infotelefon 01 3773 333
  • putem e-poslovnice chatom ili pozivom na 0800 247 247
  • u svim poslovnicama Banke.

Aktivacija

Osigurateljeva obveza počinje u 00,00 sati onoga dana koji je u polici označen kao početak osiguranja, ako je do tada u cijelosti plaćena premija osiguranja, a prestaje u 24,00 sata onoga dana koji je u polici označen kao dan isteka osiguranja.

Korištenje

Paketom putnog osiguranja možete ugovoriti sve što vam je potrebno tijekom putovanja:

  • putno zdravstveno osiguranje za putovanja u inozemstvo
  • osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode)
  • osiguranje od privatne odgovornosti
  • osiguranje prtljage.

Putno osiguranje za putovanja u inozemstvo – ugovara se za putovanje izvan Republike Hrvatske i može se ugovoriti s trajanjem od 1 do 365 dana.  Putno osiguranje za putovanja u zemlji – ugovara se za putovanja unutar granica Republike Hrvatske i može se ugovoriti s trajanjem od 1 do 30 dana. Godišnje individualno putno osiguranje – poseban program putnog osiguranja za putovanja u inozemstvo. Osiguranje se ugovara isključivo na godinu (365) dana, ali pojedino putovanje osiguranika ne smije trajati dulje od 28 dana.

Da bi zdravstvena usluga  bila brza i   kvalitetna, u hitnim slučajevima treba nazvati SOS telefon s 24-satnim dežurstvom s uslugom na hrvatskom jeziku. SOS centru telefonom javljate svoje ime i prezime, dob, broj police osiguranja, državu i grad u kojem se nalazite te broj telefona s kojega zovete. Centar će stupiti u vezu s koordinatorom za područje na kojem se nalazite i u optimalnom roku ugovoriti potrebnu razinu zdravstvene zaštite.

SOS 24 sata Collect call:

telefon: ++431 525 03 6240

telefaks: ++431 525 03 9240

Europska zdravstvena iskaznica:

  • obuhvaća samo neodgodive intervencije, i to isključivo u javnim zdravstvenim ustanovama zemalja Europske unije
  • oslobađa hrvatske državljane od participacije samo u onim slučajevima kada su od iste oslobođeni državljani te države

Polica putnog zdravstvenog osiguranja:

  • hrvatskom građaninu u inozemstvu plaća troškove medicinskih tretmana, lijekova i medicinskih pomagala u punom iznosu bez obzira na pravila i participacije zdravstvenog sustava zemlje u kojoj se pruža usluga
  • obuhvaća troškove repatrijacije osiguranika i druge usluge u skladu s uvjetima osiguranja do iznosa ugovorene svote osiguranja, a koje uopće nisu predmet osiguranja po Europskoj zdravstvenoj iskaznici
  • pomaže pri pronalaženju najbližeg liječnika ili zdravstvene ustanove bez obzira je li riječ o privatnoj ili javnoj ustanovi
  • pomaže pri prevladavanju jezičnih prepreka 
  • obavještava obitelji osiguranika o njegovom/njezinom zdravstvenom stanju
  • daje upute o postupcima koje treba poduzeti kad su vam ukradene isprave, kreditne kartice, putna karta
  • u slučaju nepredviđenih događaja, naša potpora šalje poruke u lokalno hrvatsko veleposlanstvo, prenosi sve poruke obitelji ili poduzeću, mijenja hotelsku, avionsku, rent-a-car rezervaciju i sastanke u skladu s vašim uputama

Sigurnost

Internet trgovina koristi se najsigurnijim sustavom plaćanja, e-Commerce Zagrebačke banke. Sva je komunikacija zaštićena i zajamčeno je sigurno plaćanje.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.