Preskoči na glavni sadržaj

Servis centar S

Servis centar S sadržava:

U slučaju događaja koje obuhvaća Servis centar S, dovoljno je izravno kontaktirati tvrtku Mondial Assistance koja će organizirati pomoć. Nazovite besplatni broj 0800 222 384 ili pošaljite e-poštu na zaba.hr@mondial-assistance.at.
Napomena: Svi korisnici Lepeze dobivaju Servis centar S, M ili L. No, ako niste korisnik Lepeze, ugovoriti ga možete uz uslugu Platni asistent i tada plaćate naknadu za Platni asistent te naknadu za odabrani model Servis centra.

Ugovaranje

Usluge Servis centra pruža Mondial Assistance, partner Zagrebačke banke sa širokom mrežom partnera u cijelom svijetu.
Servis centar sastavni je dio svake Lepeze mogućnosti te ga nije potrebno dodatno ugovarati. Opseg usluga koje nudi Servis centar ovisi o vrsti ugovorene Lepeze mogućnosti.

Korištenje

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Pomoć u kući obuhvaća usluge vodoinstalatera, električara, bravara i staklara.
Usluga vam je na raspolaganju na području Hrvatske, na adresi koju ste kao vlasnik Lepeze ili zasebne usluge Servis centra prijavili Zagrebačkoj banci. To može biti bilo koja adresa po vašem izboru, neovisno o tome koja vam je adresa prebivališta.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.