Preskoči na glavni sadržaj

Debitna kartica
multivalutnog računa i
žiroračuna u eurima

Zagrebačka banka od polovine travnja 2024. počinje s izdavanjem novih Mastercard debitnih kartica. Do kraja veljače 2025. svim će klijentima na kućnu adresu biti dostavljena nova Mastercard kartica koja ima iste funkcionalnosti i pogodnosti kao i dosadašnja Visa kartica.

Vlasniku ili opunomoćeniku omogućuje pristup novcu na multivalutnom računu ili žiroračunu u eurima.
Debitnom karticom možete:

  • beskontaktno plaćati na prodajnim mjestima u Hrvatskoj i inozemstvu
  • plaćati u web-trgovinama
  • podizati gotov novac na bankomatima Zagrebačke banke bez naknade
  • podizati gotov novac karticom žiroračuna u eurima na bankomatima Banke te Grupe UniCredit ako ste korisnik paketa usluga: Start, Smart i Superior, Lepeza mogućnosti i Paketa za mlade, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)
  • podizati gotov novac na bankomatima drugih banaka u zemlji i inozemstvu te ostalim isplatnim mjestima, uz naknadu
  • kontrolirati troškove u bilo kojem trenutku putem e-zabe i m-zabe ili putem izvoda

Izdaje se automatski uz račune.

Multivalutni račun tereti se isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu.

Žiroračun u eurima tereti se isključivo u valuti EUR.

Prednosti

  1. Brz i jednostavan pristup novcu, uz potpun uvid u troškove.
  2. Sigurnost - pri korištenju karticom na prodajnim se mjestima identificirate PIN-om, a korištenje je moguće u okviru dnevnog limita koji definirate ovisno o svojim potrebama.
  3. Plaćanje na internetu uz najviši sigurnosni standard.
  4. Bez računa na kraju mjeseca jer se računi odmah terete za iznos kupnje.

Sigurna uporaba kartica

Ugovaranje

Potrebno je otvoriti transakcijski račun.

Aktivacija

Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu.
Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:


  •  on-line bankarstvom (e-zaba i m-zaba)
  •  na bankomatima Zagrebačke banke
  •  uz pomoć govornog automata
  •  u poslovnici Zagrebačke banke.


Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.

VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.

Korištenje

Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).

Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.

Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Za transakcije obavljene debitnom karticom multivalutnog tekućeg računa u Hrvatskoj i inozemstvu, račun se tereti isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu. Ako nema sredstava ili nema dovoljno sredstava u valuti EUR, račun se tereti u ostalim raspoloživim valutama (po padajućem broju numeričke oznake valute iz tečajne liste Banke). Konverzija tih valuta provodi se u valutu EUR uz primjenu kupoprodajnih tečajeva za devize s tečajne liste Banke za kartične transakcije koji vrijede na dan terećenja računa bez naplate naknade za konverziju valuta.

Molimo vas da po primitku izvoda s računa ili obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice, odmah provjerite točnost i potpunost svih podataka o transakcijama. Eventualni prigovor potrebno je bez odgađanja uputiti pismenim putem Banci, a najkasnije u roku 13 mjeseci od dana terećenja računa odnosno dana dospijeća obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice. Detaljnije informacije o načinu podnošenja prigovora možete provjeriti na stranici Recite nam ili u općim uvjetima.

Sigurnost

Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.