Potrebno je otvoriti transakcijski račun.
Vlasniku ili opunomoćeniku omogućuje pristup novcu na multivalutnom računu ili žiroračunu u eurima.
Debitnom karticom možete:
Izdaje se automatski uz račune.
Multivalutni račun tereti se isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu.
Žiroračun u eurima tereti se isključivo u valuti EUR.
Potrebno je otvoriti transakcijski račun.
Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu.
Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:
Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.
VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.
Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).
Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.
Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.
Za transakcije obavljene debitnom karticom multivalutnog tekućeg računa u Hrvatskoj i inozemstvu, račun se tereti isključivo u valuti EUR, neovisno o valuti plaćanja te o valutama na računu. Ako nema sredstava ili nema dovoljno sredstava u valuti EUR, račun se tereti u ostalim raspoloživim valutama (po padajućem broju numeričke oznake valute iz tečajne liste Banke). Konverzija tih valuta provodi se u valutu EUR uz primjenu kupoprodajnih tečajeva za devize s tečajne liste Banke za kartične transakcije koji vrijede na dan terećenja računa bez naplate naknade za konverziju valuta.
Molimo vas da po primitku izvoda s računa ili obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice, odmah provjerite točnost i potpunost svih podataka o transakcijama. Eventualni prigovor potrebno je bez odgađanja uputiti pismenim putem Banci, a najkasnije u roku 13 mjeseci od dana terećenja računa odnosno dana dospijeća obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice. Detaljnije informacije o načinu podnošenja prigovora možete provjeriti na stranici Recite nam ili u općim uvjetima.
Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
Ovdje pročitajte o sigurnosnim aspektima korištenja karticama.