Da, da biste je dobili potrebno je otvoriti tekući račun u eurima.
Kupnja s odgodom plaćanja na milijunima prodajnih mjesta u svijetu i na internetu te podizanje gotovog novca na na bankomatima i isplatnim mjestima.
Sa Standardnom Mastercard kreditnom karticom možete:
Uputa za ugovaranje kreditnih kartica putem m-zabe
Saznajte više o obročnoj otplati podjelom jednokratne transakcije na rate
Da, da biste je dobili potrebno je otvoriti tekući račun u eurima.
Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu.
Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:
Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.
VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.
Individualna Mastercard kreditna kartica jest kartica koja korisniku kartice omogućuje kupnju i podizanje gotovog novca do dogovorenog limita uz odgodu plaćanja. Potrošeni iznos korisnik kartice podmiruje u cijelosti nakon isteka obračunskog razdoblja u dogovorenom roku, bez plaćanja kamate za odgodu.
Da, odabrani način naplate moguće je naknadno i promijeniti.
Datum naplate po Individualnoj Standardnoj, Student, Zlatnoj i Platinum Mastercard kreditnoj kartici možete promijeniti:
Promjenu po kreditnim karticama go!card Mastercard i Mastercard kreditnim karticama možete zatražiti u poslovnici i putem e-poslovnice.
Promjena datuma postat će aktualna sa sljedećim obračunskim razdobljem.
Da, uz Standardnu Mastercard kreditnu karticu moguće je ostvariti obročnu otplatu do 36 rata bez kamata i naknada na odabranim prodajnim mjestima u Hrvatskoj. Korisnicima on-line bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba dostupna je i naknadna podjela jednokratnih transakcija na rate, uz naknadu.
Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).
Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.
Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
Ovdje pročitajte o sigurnosnim aspektima korištenja karticama.
U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.
Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.