Preskoči na glavni sadržaj

Standardna Mastercard kreditna kartica

Kupnja s odgodom plaćanja na milijunima prodajnih mjesta u svijetu i na internetu te podizanje gotovog novca na na bankomatima i isplatnim mjestima.

Sa Standardnom Mastercard kreditnom karticom možete:

Pogodnosti

  1. Do 31. prosinca ugovorite bez upisnine i članarine za prvu godinu korištenja
  2. Niz pogodnosti samo za korisnike Mastercard kartica
  3. Bez upisnine i članarine u okviru pojedinih Lepeza mogućnosti i paketa usluga
  4. Mogućnost izdavanja kartica za dodatne korisnike
  5. Praćenje troškova putem on-line bankarstva (m-zabe,e-zabe)
  6. Mogućnost podizanja gotovine do 270 eura dnevno, u okviru raspoloživog limita potrošnje

Uputa za ugovaranje kreditnih kartica putem m-zabe

Sigurna uporaba kartica

Saznajte više o obročnoj otplati podjelom jednokratne transakcije na rate

Ugovaranje

Da, da biste je dobili potrebno je otvoriti tekući račun u eurima.

Aktivacija

Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu.
Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:


  •  on-line bankarstvom (e-zaba i m-zaba)
  •  na bankomatima Zagrebačke banke
  •  uz pomoć govornog automata
  •  u poslovnici Zagrebačke banke.


Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.

VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.

Korištenje

Individualna Mastercard kreditna kartica jest kartica koja korisniku kartice omogućuje kupnju i podizanje gotovog novca do dogovorenog limita uz odgodu plaćanja. Potrošeni iznos korisnik kartice podmiruje u cijelosti nakon isteka obračunskog razdoblja u dogovorenom roku, bez plaćanja kamate za odgodu.

Da, odabrani način naplate moguće je naknadno i promijeniti.
Datum naplate po Individualnoj Standardnoj, Student, Zlatnoj i Platinum Mastercard kreditnoj kartici možete promijeniti:

  • putem telefona – nazovite 01 3789 620 i zatražite promjenu kod bankara
  • odlaskom u poslovnicu
  • putem e-poslovnice.

Promjenu po kreditnim karticama go!card Mastercard i Mastercard kreditnim karticama možete zatražiti u poslovnici i putem e-poslovnice.
Promjena datuma postat će aktualna sa sljedećim obračunskim razdobljem.

Da, uz Standardnu Mastercard kreditnu karticu moguće je ostvariti obročnu otplatu do 36 rata bez kamata i naknada na odabranim prodajnim mjestima u Hrvatskoj. Korisnicima on-line bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba dostupna je i naknadna podjela jednokratnih transakcija na rate, uz naknadu.

Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).

Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.

Sigurnost

Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.

Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.