Obitelj plus lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Obitelj plus lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.
Obitelj plus lepeza uključuje:
Obitelj plus lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga: Start paket, Smart paket, Superior paket i Paket za mlade.
Jedinstvena mjesečna naknada omogućava vam korištenje svim proizvodima/uslugama za osnovnog i dodatnog korisnika.
Besplatna plaćanja su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na inicirana plaćanja putem on-line bankarstva ili plaćanja putem trajnog naloga ili SEPA izravnih terećenja u korist poslovnih subjekata u Banci i u korist računa izvan Banke.
Besplatna plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kredite transfere u eurima i to s tekućeg računa u eurima i žiro računa u eurima obuhvaćenih Lepezom te provedena obveznim i neobveznim kanalima u okviru Lepeze.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a nisu uključeni u Lepezu, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja.
Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju.
Primjer: Ako je u Klasičnoj lepezi iskorišteno 8 (od 12) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se neće ova preostala 4 besplatna plaćanja pribrojati već se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 8, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 12 besplatnih plaćanja.
Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.
Dodatni korisnik Obitelj plus lepeze ima pravo na sve usluge do iznosa pokrića kao i osnovni korisnik, ali ne za isti događaj istodobno.
Izraz „događaj” u ovom slučaju znači pojedinačnu uslugu (npr. usluga vuče vozila, staklara, vodoinstalatera), stoga osnovni i dodatni korisnik ne mogu za, primjerice, isti kvar vozila istodobno i pojedinačno iziskivati financijska sredstva).
U dio usluga putnog osiguranja pod nazivom „Organizacije i pokrića medicinskih troškova” podrazumijeva se da su obuhvaćeni: osnovni korisnik Lepeze, bračni partner osnovnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece (djeca do 18 godina). Također, uz uvjet da je dodatni korisnik Lepeze prijavljen na istoj adresi kao i osnovni korisnik Lepeze, ovim pokrićem mogu biti obuhvaćeni: dodatni korisnik, bračni partner dodatnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece.
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.