Preskoči na glavni sadržaj

Obitelj plus lepeza

Obitelj plus lepeza više nije u ponudi, no na raspolaganju su vam ostali paketi usluga.

Obitelj plus lepeza uključuje:

  • vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i mulitvalutnog žiroračuna s debitnom karticom vlasnika i dodatnog korisnika
  • mogućnost korištenja neograničeni broj opunomoćenika po svakom računu u Lepezi
  • 20 besplatnih plaćanja (po korisniku) nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u Lepezu, te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem.
  • 5 besplatnih plaćanja po korisniku nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u poslovnici Banke
  • on-line bankarstvo (m-zaba i e-zaba)
  • usluga i-Račun
  • mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta i prema internim pravilima Banke - bez upisnine i članarine za osnovnog i dodatnog korisnika (Zlatna Mastercard kreditna kartica ili Standardna Mastercard kreditna kartica)
  • dopušteno prekoračenje u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu u eurima do max. 7.000 EUR uz kamatnu stopu 5,45 % po korisniku
  • obročno plaćanje debitnom karticom tekućeg računa u eurima - bez kamata i naknada, limit do 2.000 EUR
  • ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d. uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
  • podizanje gotovog novca debitnim karticama na bankomatima UniCredit grupe u inozemstvu, s tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima bez naknade (pronađite ih putem m-zabe)
  • u sklopu Servis centar usluga dobivate:
    • pomoć u kući
      - usluga specijalista (majstora: vodoinstalatera, bravara, električara, staklara) u slučajevima hitnih intervencija do 245,54 EUR
    • medicinska pomoć u RH
      - posjet liječnika u slučaju nesreće do 99,54 EUR
      - posjet medicinske sestre u slučaju nesreće do 59,73 EUR
      - dostava lijekova u hitnom slučaju do 33,18 EUR
      - kućna njega nakon izlaska iz bolnice do 192,45 EUR
    • pomoć na cesti u RH i inozemstvu
      - vuča ili popravak na mjestu događaja do 245,54 EUR u RH / 250 EUR u inozemstvu
      - smještaj - organizacija i pokriće troškova (max. 2 noćenja po događaju) do 99,54 EUR u RH / 110 EUR u inozemstvu
      - nastavak puta - organizacija i pokriće troškova do 245,54 EUR u RH / 250 EUR u inozemstvu
    • medicinska pomoć / putno osiguranje u inozemstvu
      - pokriće medicinskih troškova - po događaju do 20.000 EUR (uključeni osnovni korisnik Lepeze, partner osnovnog korisnika Lepeze i do 4 maloljetne djece)
      - nastavak putovanja - organizacija i pokriće troškova do 380 EUR
      - medicinski prijevoz u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova
      - dostava lijekova u hitnom slučaju - organizacija i pokriće troškova dostave do 30 EUR
      - prijevoz pokojnika u Hrvatsku - organizacija i pokriće troškova do 3.000 EUR
      - povratak djece - organizacija i pokriće troškova
      - prijevoz članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 600 EUR
      - smještaj članova obitelji - organizacija i pokriće troškova po događaju do 600 EUR
      - pravna pomoć - po događaju do 1.400 EUR
      - kašnjenje prtljage do 100 EUR

Ugovaranje

Korištenje

Jedinstvena mjesečna naknada omogućava vam korištenje svim proizvodima/uslugama za osnovnog i dodatnog korisnika.

Besplatna plaćanja su nacionalni i prekogranični kreditni transferi u eurima kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na inicirana plaćanja putem on-line bankarstva ili plaćanja putem trajnog naloga ili SEPA izravnih terećenja u korist poslovnih subjekata u Banci i u korist računa izvan Banke.
Besplatna plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kredite transfere u eurima i to s tekućeg računa u eurima i žiro računa u eurima obuhvaćenih Lepezom te provedena obveznim i neobveznim kanalima u okviru Lepeze.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a nisu uključeni u Lepezu, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja.
Iskorištena besplatna plaćanja broje se po kalendarskom mjesecu. Pri tome je važno naglasiti da se prilikom prelaska iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi besplatna plaćanja ne pribrajaju. 

Primjer: Ako je u Klasičnoj lepezi iskorišteno 8 (od 12) besplatnih plaćanja i prelazi se u Smart paket (u kojem je uključeno 20 besplatnih plaćanja) tada se neće ova preostala 4 besplatna plaćanja pribrojati već se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjerava koliko je u kalendarskom mjesecu iskorišteno besplatnih plaćanja i u ovom slučaju je već iskorišteno 8, te će u tom mjesecu biti moguće inicirati još 12 besplatnih plaćanja.

Uslugama pomoći na cesti u Hrvatskoj i u inozemstvu koristi se pri iznenadnom prestanku rada vozila nastalog zbog mehaničkog, električnog, elektroničkog ili hidrauličnog uzroka. Te usluge odnose se na osobne automobile koji se upotrebljavaju u privatne svrhe ukupne mase do 3,5 tona (ne na teretna vozila) te na motocikle čije su registarske oznake prijavljene u Zagrebačkoj banci. Vozač mora posjedovati valjanu prometnu dozvolu.

Dodatni korisnik Obitelj plus lepeze ima pravo na sve usluge do iznosa pokrića kao i osnovni korisnik, ali ne za isti događaj istodobno.
Izraz „događaj” u ovom slučaju znači pojedinačnu uslugu (npr. usluga vuče vozila, staklara, vodoinstalatera), stoga osnovni i dodatni korisnik ne mogu za, primjerice, isti kvar vozila istodobno i pojedinačno iziskivati financijska sredstva).
U dio usluga putnog osiguranja pod nazivom „Organizacije i pokrića medicinskih troškova” podrazumijeva se da su obuhvaćeni: osnovni korisnik Lepeze, bračni partner osnovnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece (djeca do 18 godina). Također, uz uvjet da je dodatni korisnik Lepeze prijavljen na istoj adresi kao i osnovni korisnik Lepeze, ovim pokrićem mogu biti obuhvaćeni: dodatni korisnik, bračni partner dodatnog korisnika i do četvoro njihove maloljetne djece.

U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:

Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.

Sigurnost

Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.

Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.