Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Fizička osoba (postojeći i novi klijent), rezident, koja udovoljava uvjetima kreditne sposobnosti Banke.
Posjedovanje tekućeg računa u eurima u Banci - kartica automatski tereti tekući račun u eurima (raspoloživ iznos na računu mora biti dostatan za pokriće pristiglih troškova).
Potrebna dokumentacija
Pristupnica za kartične proizvode
Ostala dokumentacija na zahtjev Banke
Cijene
Bez upisnine i članarine za korisnika osnovne kartice Aktivnog Platnog Asistenta i paketa usluga Smart i Superior
Bez upisnine za korisnike osnovne i dodatne kartice za korisnike i dodatne korisnike paketiranih usluga Banke (osim Platnih asistenata Moderan i Praktičan, te paketa usluga Start, za dodatne kartice za korisnike Aktivnog Platnog asistenta)
Bez članarine za korisnika osnovne i dodatne kartice za korisnike paketiranih usluga Banke (osim za paket-račune Optimum, Platne asistente Moderan i Praktičan te paketa usluga Start, dodatne kartice u Senior Lepezi i Aktivnom Platnom asistentu)
Upisnina za korisnika osnovne kartice - 13,27 EUR jednokratno
Upisnina za korisnika dodatne kartice - 6,64 EUR jednokratno
Članarina za korisnika osnovne kartice - 19,91 EUR godišnje
Članarina za korisnika dodatne kartice - 13,27 EUR godišnje
Da, da biste je dobili potrebno je otvoriti tekući račun u eurima.
Aktivacija
Kartica se dostavlja na vašu adresu neaktivirana i može se upotrijebiti nakon aktivacije na način opisan u pismu uz karticu. Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala:
on-line bankarstvom (e-zaba i m-zaba)
na bankomatima Zagrebačke banke
uz pomoć govornog automata
u poslovnici Zagrebačke banke.
Vaša kartica će odmah nakon aktivacije biti spremna za upotrebu.
VAŽNO: Da bi se beskontaktna funkcija aktivirala, najprije je potrebno napraviti barem jednu kontaktnu transakciju umetanjem kartice u bankomat (dovoljno je i pogledati stanje po računu) ili u POS uređaj na prodajnom mjestu.
Korištenje
Individualna Mastercard kreditna kartica jest kartica koja korisniku kartice omogućuje kupnju i podizanje gotovog novca do dogovorenog limita uz odgodu plaćanja. Potrošeni iznos korisnik kartice podmiruje u cijelosti nakon isteka obračunskog razdoblja u dogovorenom roku, bez plaćanja kamate za odgodu.
Da, odabrani način naplate moguće je naknadno i promijeniti. Datum naplate po Individualnoj Standardnoj, Student, Zlatnoj i Platinum Mastercard kreditnoj kartici možete promijeniti:
putem telefona – nazovite 01 3789 620 i zatražite promjenu kod bankara
odlaskom u poslovnicu
putem e-poslovnice.
Promjenu po kreditnim karticama go!card Mastercard i Mastercard kreditnim karticama možete zatražiti u poslovnici i putem e-poslovnice. Promjena datuma postat će aktualna sa sljedećim obračunskim razdobljem.
Da, uz Standardnu Mastercard kreditnu karticu moguće je ostvariti obročnu otplatu do 36 rata bez kamata i naknada na odabranim prodajnim mjestima u Hrvatskoj. Korisnicima on-line bankarstva putem mobilne aplikacije m-zaba dostupna je i naknadna podjela jednokratnih transakcija na rate, uz naknadu.
Radi ponovnog slanja PIN-a vaše debitne ili kreditne kartice potrebno se javiti u najbližu poslovnicu ili putem e-poslovnice. PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku ako imate ugovorenu uslugu on-line bankarstva putem mobilne aplikacije (m-zaba).
Molimo vas da se javite u poslovnicu. Ponesite dokument koji to potvrđuje te osobnu iskaznicu.
Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.
Pridržavajte se sljedećih savjeta:
zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice
U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.
Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.