Zviždanje (Prijava nepravilnosti) je izraz za povjerljivo otkrivanje zabrinutosti pojedinca na radnom mjestu i u poslovnom odnosu u vezi s potencijalnim neprihvatljivim postupanjem, kao na primjer (potrebno je imati na umu da ovo nije isključivi popis primjera): mito ili korupcija, pranje novca, kršenje pravila vezanih uz financiranja terorizma, trgovanje povlaštenim informacijama, kršenje pravila vezanih uz darove i zabavu, kršenje privatnosti, sukob interesa, kršenje zakona o zaštiti tržišnog natjecanja, prijevara, otkrivanje povjerljivih informacija, maltretiranje i uznemiravanje, nepravilno korištenje resursa tvrtke.
Zagrebačka banka uspostavila je sustav prijavljivanja nepravilnosti koji zaposlenicima, poslovnim partnerima i drugim trećim stranama omogućuje prijavu radnji ili događaja koji bi mogli predstavljati potencijalno nepravilnost.
Zaposlenici mogu slati prijave nepravilnosti koristeći posebne mehanizme naznačene u važećim internim pravilima.
Poslovni partneri i druge treće strane mogu slati prijave putem sljedećih kanala:
I/ email-a na adresu: Prijave-neprihvatljivo.Ponasanje@unicreditgroup.zaba.hr
II/ pisanim putem na adresu:
Zagrebačka banka d.d.
Trg bana Josipa Jelačića 10
10000 Zagreb
Povjerljiva osoba
Napominjemo da ovi kanali nisu namijenjeni za podnošenje prigovora klijenata ili dobavljača na poslovni odnos, prigovori se podnose putem e-pošte zaba@unicreditgroup.zaba.hr