Zagreb, 2. siječnja 2023. – Zagrebačka banka uspješno je provela postupak prilagodbe sustava na euro i sve usluge Banke u potpunosti su dostupne klijentima.
Klijenti Zagrebačke banke mogu nesmetano obavljati sva plaćanja debitnim i kreditnim karticama Zagrebačke banke za individualne i poslovne korisnike.
U potpunosti je dostupno on-line bankarstvo putem mobilne aplikacije i interneta (m-zaba i e-zaba) za individualne i poslovne korisnike kao i API namjensko sučelje Banke putem kojeg se provode aktivnosti inicirane od strane drugih pružatelja platnih usluga.
Sve poslovnice Zagrebačke banke 2. siječnja otvorene su za rad s klijentima.
Bankomate Zabe klijenti mogu nesmetano koristiti, a popis dostupnih bankomata Zagrebačke banke koji isplaćuju eure nalazi se ovdje.
„Proces uvođenja eura jedan je od najzahtjevnijih projekata s kojima su se banke u Hrvatskoj ikada susrele. Shvaćajući svoju odgovornost i ulogu, Zagrebačka banka je projekt uvođenja eura stavila na primarno mjesto, odvojivši velike tehničke, ljudske i financijske resurse, kako bi građani i pravne osobe raspolagali svojim likvidnim sredstvima u eurima, a platni promet funkcionirao u novoj valuti. Koristim priliku zahvaliti našim klijentima na razumijevanju i strpljenju. Također zahvaljujem svim kolegicama i kolegama te našim partnerima koji su u Zabi pridonijeli uspješnoj realizaciji euro projekta“, istaknuo je Ivan Vlaho, predsjednik Uprave Zagrebačke banke.
Podsjećamo da je do 15. siječnja obustavljena naplata naknade za podizanje gotovog novca debitnim karticama individualnih klijenata potrošača na svim bankomatima u Republici Hrvatskoj. Interaktivnu kartu svih dostupnih bankomata u Hrvatskoj klijenti mogu pronaći ovdje.
Sve dodatne informacije klijenti mogu dobiti putem zaba.hr ili pozivom na besplatni infotelefon 0800 00 24.