Stranice zaba.hr koriste kolačiće (cookies). Neophodni kolačići nužni su za njihov rad. Ostali kolačići omogućavaju praćenje posjetitelja u svrhu poboljšanja naših usluga te boljega marketinškog iskustva. Ako odbacite ostale kolačiće, naše internetske stranice mogu raditi drugačije i korištenje može biti manje ugodno.
Živite bez opterećenja, jer u sklopu ovog paketa imate osiguranu pomoć na cesti, pomoć u kući, naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca, osiguran mobilni uređaj u slučaju krađe i naknadu štete za slučaj da predmet online kupovine nije dostavljen, izgubljen je ili je oštećen
Želite sve benefite suvremenog bankarstva? Ugovorite Superior paket i živite bez opterećenja, jer u sklopu ovog paketa imate osiguranu pomoć na cesti, pomoć u kući, naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca, osiguran mobilni uređaj u slučaju krađe i naknadu štete za slučaj da predmet online kupovine nije dostavljen, izgubljen je ili je oštećen.
Uz Superior paket ne morate rastezati mogućnosti, učinite ih elastičnima, i to za samo jednu mjesečnu naknadu:
vođenje tekućeg računa u eurima, žiroračuna u eurima, multivalutnog tekućeg računa i multivalutnog žiroračuna s debitnom karticom
mogućnost neograničenog broja opunomoćenika bez naknade po svakom računu u paketu
neograničen broj besplatnih plaćanja nacionalnim i prekograničnim kreditnim transferom u eurima s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima iniciranih putem usluga on-line bankarstva uključenih u paket te trajnim nalogom i SEPA izravnim terećenjem
mogućnost izdavanja kreditne kartice na zahtjev klijenta (prema internim pravilima Banke) – bez upisnine i članarine za osnovnog i sve dodatne korisnike (Standardna ili Platinum Mastercard kreditna kartica)
mogućnost korištenja dopuštenog prekoračenja u iznosu i za razdoblje koje se odobrava u skladu s poslovnom politikom Banke po tekućem računu do najviše 7.000 EUR uz kamatnu stopu 5,45 %
mogućnost korištenja obročnog plaćanja debitnom karticom tekućeg računa u eurima – bez kamata i naknada, do 2.700 EUR, u skladu s poslovnom politikom Banke
tri besplatna podizanja gotovog novca na bankomatima drugih banaka u RH mjesečno s tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima
ugovaranje usluge Trajni nalog u korist računa fizičkih osoba u Banci te članica Grupe Zagrebačke banke d.d., uključujući Allianz Hrvatska d.d. i Allianz ZB d.o.o.
podizanje gotovog novca debitnim karticama tekućeg računa u eurima i žiroračuna u eurima na bankomatima UniCredit Grupe u inozemstvu, bez naknade (pronađite ih putem m-zabe).
Napomena: Korisniku Superior paketa sklapanjem Ugovora o transakcijskom poslovanju automatski se aktivira korištenje bankovnim i nebankovnim uslugama uključenima u paket, koje Banka omogućava korisniku za vrijeme trajanja ugovornog odnosa. Korisnik usluge može naknadno deaktivirati odnosno ponovno aktivirati pojedinu uslugu podnošenjem zahtjeva Banci.
U Superior paketu u sklopu Servis centar usluga dobivate i:
pomoć u kući – popravci majstora kod hitnih intervencija do 150 EUR po slučaju, maksimalno dva puta godišnje
pomoć na cesti u RH i inozemstvu - vuča ili popravak na mjestu događaja do 200 EUR / smještaj do 60 EUR u zemlji ili 85 EUR u inozemstvu; nastavak putovanja do 150 EUR
naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca - do 500 EUR
pokriće troškova zamjene identifikacijskih dokumenata u slućaju oštećenja, krađe ili gubitka - do 500 EUR
osiguranje krađe i zlouporabe mobilnog uređaja do 500 EUR, maksimalno jednom godišnje
osiguranje od otkaza putovanja do 2.000 EUR, putno zdravstveno osiguranje do 30.000 EUR i stomatološka skrb do 500 EUR kao i osiguranje hitnog medicinskog prijevoza uslijed hitnog slučaja na putovanju
naknadu štete za slučaj da predmet online kupovine nije dostavljen, izgubljen je ili je oštećen, do maksimalno 1.500 EUR i pravnu pomoć za cyber rizike, do maksimalno 1.500 EUR - podijeljeno na najviše tri odštetna zahtjeva tijekom trajanja osiguranja
Prednosti
Uštede i pogodnosti u poslovanju s Bankom
Sigurnost u svakodnevnom životu
Za više uključenih usluga i pogodnosti u Superior paketu plaćate samo jednu mjesečnu naknadu
Mogućnost plaćanja u više obroka bez kamata i naknada
Besplatno ugovaranje trajnog naloga u korist računa Zagrebačke banke i Grupe.
Uvjeti
Uslugu Superior paket mogu ugovoriti sve punoljetne fizičke osobe koje zadovoljavaju uvjete za ugovaranje paketa.
Paket mogu ugovoriti sve punoljetne fizičke osobe koje zadovoljavaju uvjete za ugovaranje paketa.
Korištenje
Besplatna plaćanja u eurima jesu ona kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na plaćanje u eurima u korist poslovnih subjekata u Banci i sva plaćanja u korist računa izvan Banke.
Ta plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kreditne transfere u eurima, i to s eurskih transakcijskih računa obuhvaćenih paketom te provedena kanalom u okviru paketa.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a koji nisu obuhvaćeni paketom, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja u eurima.
Može se početi koristiti odmah po ugovaranju paketa i ne obračunavaju se po datumu ugovaranja paketa, nego po kalendarskom mjesecu.
Pri tome je važno naglasiti da se besplatne transakcije ne pribrajaju pri prelasku iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi. Npr. ako je u jednom paketu iskorišteno 10 transakcija i prelazi se u drugi paket (u koji je uključeno npr. pet besplatnih transakcija), tada se ovih pet neiskorištenih besplatnih transakcija neće pribrojiti, već će se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjeriti koliko je transakcija iskorišteno u kalendarskom mjesecu (u ovom je slučaju već iskorišteno 10, što je više od pet) te će se za iniciranje naloga u ovakvom slučaju naplatiti naknada.
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Sigurnost
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.
U nastavku možete omogućiti ili onemogućiti korištenje pojedinih kategorija mrežnih kolačića, a svoj izbor možete naknadno promijeniti u bilo kojem trenutku. Ako niste sigurni, detaljne informacije o kolačićima koje koristimo na zaba.hr stranicama možete pronaći u našoj politici korištenja kolačića.
Tehnički kolačići
Omogućuju pravilan i siguran rad web stranica.
Uvijek uključeno
Funkcionalni kolačići
Omogućuju poboljšanja u korištenju web stranica.
Marketinški kolačići
Omogućuju praćenje posjetitelja web stranica te prikupljaju podatke koji se koriste za personalizaciju oglasa i korisničkog iskustva.
Analitički kolačići
Bilježe statističke podatke koji omogućuju unaprjeđenje naših stranica i naš ponude.