Preskoči na glavni sadržaj

Token

Tokenom se koristi za identifikaciju korisnika i potvrdu izvršavanja transakcija. Njime se možete koristiti za prijavu u on-line bankarstvo putem interneta (e-zabu), pri kupnji karticama na internetu te za prijavu u sustav e-Građani.

m-token je besplatna usluga u m-zabi koja omogućuje:

  • fleksibilnost – jer se nalazi u mobitelu, tako da e-zabi, internetskoj kupovini ili e-Građanima možete pristupati bilo kada i bilo gdje
  • slanje devizne doznake u inozemstvo putem e-zabe
  • najbrže i najjednostavnije potpisivanje naloga u e-zabi – skeniranjem QR koda
  • sigurno plaćanje e-zabom putem napredne DFE opcije.

Za korištenje m-tokenom potreban je mobilni uređaj s iOS ili Android operativnim sustavom te pristup internetu.

Prednosti

  1. Dostupnost i ušteda - potpuno besplatan za sve klijente. Ako imate pametni telefon, odaberite m-token koji je uvijek s vama.
  2. Praktičnost - omogućuje vam sigurnu kupovinu internetom, korištenje e-zabom i prijavu u sustav e-Građani
  3. Siguran je jer se pokreće unosom PIN-a koji znate samo vi

Dodatne informacije i pomoć:
ezaba-gradjani@unicreditgroup.zaba.hr
01 3789 785

Ugovaranje

m-token jest usluga unutar m-zabe kojom se koristi za: identifikaciju korisnika i potvrdu izvršavanja transakcija pri korištenju e-zabom (internetskim bankarstvom), kupnju na internetu i pristup portalu e-Građani (na kojemu preuzimate i provjeravate izvode iz matičnih knjiga, porezne kartice itd.). Za razliku od fizičkog tokena, m-token je instaliran na mobilnom uređaju te je stoga praktičniji i dostupniji.

Fizičkim tokenom koristite se za identifikaciju i potvrdu izvršavanja transakcija pri korištenju e-zabom te za pristup portalu e-Građani.

Za korištenje m-tokenom potrebno je:

  •  ugovoriti uslugu m-token 
  •  instalirati aplikaciju m-zaba na mobilni uređaj


Kao i m-bankarstvo, m-token možete ugovoriti u poslovnici Banke, pri čemu birate želite li ugovoriti pojedinačnu uslugu ili obje usluge.

Da biste se koristili m-tokenom, trebate instalirati m-zaba aplikaciju na svoj mobilni uređaj. Ovisno o tome kojim se mobilnim uređajem koristite otvorite jedan od donjih linkova:

-App Store

-Google Play

-App Gallery

Na zaslonu servisa potražite aplikaciju "m-zaba", te odaberite opciju "Instaliraj".

Aktivacija

Nakon preuzimanja aplikacije aktivirajte m-zabu unosom identifikacijskog i aktivacijskog ključa, nakon čega ćete sami odrediti PIN za daljnje korištenje m-tokenom i m-bankarstvom.
Ako ste ugovorili isključivo m-token, u aplikaciji m-zaba bit će aktivirana usluga m-token.
 Ako ste prethodno ugovorili jednu od usluga (npr. m-token), a naknadno ugovarate drugu (m-bankarstvo), nije potrebno preuzimati identifikacijski i aktivacijski ključ, već se odmah možete početi koristiti uslugom s istim PIN-om koji ste definirali za prethodno ugovorenu uslugu.

Korištenje

Provjerite jesu li na vašem mobilnom uređaju uključeni mobilni podaci.

Sigurnost

Nedvojbena identifikacija pri svakom ugovaranju ili promjeni m-zabe, najsuvremenija enkripcijska zaštita, primjena softverskog tokena ugrađenog u samu aplikaciju te neupotrebljivost aplikacije bez poznavanja PIN-a jamče sigurnost i pri ugovaranju i pri korištenju m-zabom.
Unos PIN-a štiti se varijabilnom tipkovnicom, a usluge kojima se pristupa PIN-om (m-bankarstvo, m-token) automatski se zaključavaju nakon višestrukog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a kao i nakon tri minute nekorištenja.
Podsjećamo da je PIN tajni broj koji služi za potvrdu vašeg identiteta i nemojte ga otkrivati ili učiniti dostupnim drugim osobama.

Nakon tri minute neaktivnosti m-zaba se automatski gasi te je za ponovni ulazak u aplikaciju nužno unijeti PIN. Navedeno vrijeme aktivnosti m-zabe omogućuje istodobno obavljanje više radnji, primjerice kopiranje broja računa primatelja iz aplikacije e-pošte u obrazac naloga i dr.
Ako želite biti sigurni da aplikacija nije aktivna, odaberite „Odjava” ili odmah po izlazu iz pregleda aplikacija uključenih u pozadini uklonite m-zabu. Aplikacija se odmah zaključava i za ponovni je ulazak potrebno unijeti PIN.

Gubitak ili krađu mobilnog uređaja kojim pristupate m-zabi prijavite Banci pozivom na broj  01/3789 888.

PIN za pristup m-bankarstvu i m-tokenu treba biti poznat samo vama, stoga u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja ne može doći do zloupotrebe.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.