Paket mogu ugovoriti sve punoljetne fizičke osobe koje zadovoljavaju uvjete za ugovaranje paketa.
Živite bez opterećenja, jer u sklopu ovog paketa imate osiguranu pomoć na cesti, pomoć u kući, naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca, osiguran mobilni uređaj u slučaju krađe i naknadu štete za slučaj da predmet online kupovine nije dostavljen, izgubljen je ili je oštećen
Želite sve benefite suvremenog bankarstva? Ugovorite Superior paket i živite bez opterećenja, jer u sklopu ovog paketa imate osiguranu pomoć na cesti, pomoć u kući, naknadu lažnih troškova na platnim sredstvima i naknadu u slučaju krađe osobnog novca, osiguran mobilni uređaj u slučaju krađe i naknadu štete za slučaj da predmet online kupovine nije dostavljen, izgubljen je ili je oštećen.
Superior paket mogu ugovoriti sve punoljetne poslovno sposobne osobe koje su prethodno sklopile Ugovor o transakcijskom poslovanju.
Uz Superior paket ne morate rastezati mogućnosti, učinite ih elastičnima, i to za samo jednu mjesečnu naknadu:
Napomena: Korisniku Superior paketa sklapanjem Ugovora o transakcijskom poslovanju automatski se aktivira korištenje bankovnim i nebankovnim uslugama uključenima u paket, koje Banka omogućava korisniku za vrijeme trajanja ugovornog odnosa. Korisnik usluge može naknadno deaktivirati odnosno ponovno aktivirati pojedinu uslugu podnošenjem zahtjeva Banci.
U Superior paketu u sklopu Servis centar usluga dobivate i:
Paket mogu ugovoriti sve punoljetne fizičke osobe koje zadovoljavaju uvjete za ugovaranje paketa.
Besplatna plaćanja u eurima jesu ona kod kojih se ne naplaćuje naknada, a odnose se na plaćanje u eurima u korist poslovnih subjekata u Banci i sva plaćanja u korist računa izvan Banke.
Ta plaćanja podrazumijevaju nacionalne i prekogranične kreditne transfere u eurima, i to s eurskih transakcijskih računa obuhvaćenih paketom te provedena kanalom u okviru paketa.
Putem kanala koje je klijent ugovorio, a koji nisu obuhvaćeni paketom, klijent neće ostvariti pogodnost besplatnih plaćanja u eurima.
Može se početi koristiti odmah po ugovaranju paketa i ne obračunavaju se po datumu ugovaranja paketa, nego po kalendarskom mjesecu.
Pri tome je važno naglasiti da se besplatne transakcije ne pribrajaju pri prelasku iz jednog modela paketiranog proizvoda u drugi. Npr. ako je u jednom paketu iskorišteno 10 transakcija i prelazi se u drugi paket (u koji je uključeno npr. pet besplatnih transakcija), tada se ovih pet neiskorištenih besplatnih transakcija neće pribrojiti, već će se kod sljedećeg iniciranja transakcije provjeriti koliko je transakcija iskorišteno u kalendarskom mjesecu (u ovom je slučaju već iskorišteno 10, što je više od pet) te će se za iniciranje naloga u ovakvom slučaju naplatiti naknada.
U slučaju potrebe za uslugama Servis centra potrebno je zatražiti pomoć pozivom na broj ili slanjem e-pošte:
Korisnici Servis centra mogu zatražiti pomoć 24 sata na dan, 365 dana u godini.
Mondial Assistance, kao voditelj obrade, tražit će od vas podatke (ime i prezime, model paketa, IBAN, tip vozila i registracija, mjesto nezgode i telefon za kontakt, kratak opis događaja) kako bi vas mogli identificirati kao korisnika paketa usluga, odnosno omogućiti korištenje uslugama u okviru Servis centra.
Za sva pitanja o obradi vaših podataka obratite se direktno tvrtki Mondial Assistance na infotelefon 0800 222 384 (za pozive iz Hrvatske) ili 00431 52503 6547 (za pozive iz inozemstva) ili putem e-adrese: zaba.hr@mondial-assistance.at.