Banka se pouzdaje u točnost, potpunost i vjerodostojnost svih podatka koje je klijent dao Banci.
Riječ je o podacima koji se prikupljaju prema Zakonu o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma, a točnost i ažurnost podataka obveza je klijenta sukladno Općim uvjetima poslovanja te je Banka u obvezi podsjetiti svoje klijente na ažuriranje podataka.
Kako biste se mogli nesmetano koristiti uslugama Banke, pozivamo vas da provjerite svoju osobnu iskaznicu i ako:
- je vaša osobna iskaznica istekla prije proglašenja pandemije (11. 3. 2020.)
- je vaša osobna iskaznica istekla u vrijeme pandemije, a identifikacijski dokument mijenjali ste zbog njegova isteka,
- zbog drugih razloga imate novu osobnu iskaznicu,
važeću osobnu iskaznicu možete ažurirati na neki od sljedećih načina:
- 1.putem usluge m-zaba, u kojoj odabirom opcije „Više“, zatim „Moji podaci / Identifikacijski podaci“ možete sami na jednostavan način pregledati svoje podatke te ažurirati podatke i osobnu iskaznicu
- 2.osobnim dolaskom u vama najbližu poslovnicu Banke.
U slučaju da niste u mogućnosti osobno doći u poslovnicu Banke, slobodno nam se obratite na e-adresu zaba@unicreditgroup.zaba.hr ili nas nazovite na broj telefona 01 3773 333 kako bismo sagledali postoje li dodatne mogućnosti ažuriranja podataka i dostave dokumentacije (primjerice putem verificirane e-adrese).