Preskoči na glavni sadržaj

Bankomati

Bankomat je samoposlužni uređaj koji omogućuje brzo i sigurno:

  • podizanje gotovog novca
  • uplaćivanje gotovine na vlastiti račun otvoren u Zagrebačkoj banci (na za to posebno označenim uređajima)
  • uvid u stanje na računu

Usluge su dostupne dvadeset četiri sata dnevno na više od 750 lokacija u Hrvatskoj.
Lokacije bankomata i poslovnica pronađite ovdje.

Prednosti

  1. Podignite gotov novac s računa ili ga uplatite na račun brzo i sigurno, dvadeset i četiri sata dnevno, bez čekanja u redu, bez razmišljanja o radnom vremenu Banke
  2. Jednostavna transakcija uplate nisu potrebne omotnica ili specifikacija, bankomat broji i provjerava autentičnost novčanica te odmah odobrava račun

Dodatne informacije i pomoć:
kartice@unicreditgroup.zaba.hr
01 3789 620

Korištenje

Probleme u radu bankomata ili provedbi transakcija možete prijaviti poslovnici pozivom na infotelefon 01 3773 333 ili na zaba@unicreditgroup.zaba.hr 
Morate imati informaciju o točnoj adresi bankomata, datumu događaja i, ako ste na bankomatu dobili listić, broju bankomata (peteroznamenkasti ID broj ispisan na vrhu listića).
Ako se prigovor odnosi na provedbu transakcije, iznos uplate ili isplate, navedite što je moguće više informacija o transakciji koje će pomoći u istraživanju i rješavanju zahtjeva: opis događanja i tijeka transakcije na bankomatu, broj i adresu bankomata, datum i vrijeme te iznos transakcije.

Ako trebate prijaviti gubitak ili krađu kartice, nazovite 01 3789 789.

Slijedite nekoliko jednostavnih uputa:

  •  Ako vam bankomat izgleda sumnjivo ili su na njemu dostupne neuobičajene funkcionalnosti, nemojte se koristiti njime. Obavijestite Banku ili policiju.
  •  Ne pokušavajte vaditi sumnjive uređaje iz bankomata.
  •  Izbjegavajte korištenje karticom na bankomatu ako ste u blizini uočili sumnjivu osobu.
  •  Nemojte dopustiti da vas bilo tko ometa dok provodite transakciju, čak i ako naizgled samo želi pomoći.
  •  Ako bankomat iznenada zadrži karticu ili ako trebate prijaviti njezin gubitak, nazovite 01 3789 789.
  •  Pri unosu PIN-a na bankomatu, zaklonite tipkovnicu kako ga druge osobe ne bi vidjele.
  •  Zapamtite PIN i ne zapisujte ga na karticu.
  •  Pozorno pratite promete po računu te nepravilnosti odmah prijavite Banci.

Kartu za lociranje poslovnica i bankomata možete pronaći ovdje. I mobilna aplikacija m-zaba sadržava pregled lokacija bankomata. Ova usluga dostupna je svima koji na svoj mobitel preuzmu m-zabu, bez potrebe ugovaranja.

Za uspješno provođenje uplate preporučujemo uplatu od najviše 50 novčanica u jednoj transakciji.

Za podizanje gotovog novca u inozemstvu na bankomatima banaka članica Grupe UniCredit putem debitnih kartica tekućih računa u eurima i žiroračuna u eurima uključenih u Lepezu mogućnosti ili Paket za mlade ili neku od usluga iz paketa Start, Smart ili Superior Banka ne naplaćuje naknade, što je u skladu s Odlukom o tarifi naknada. Dodatne informacije možete pronaći ovdje.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Ako ste klijent Zagrebačke banke predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poslovnicu za sastanak

Predložite termin sastanka, nastojat ćemo ispuniti vašu želju.