Na internetu je sve dostupno, od informacija do zabavnih sadržaja, a i on-line kupnja uz kartično plaćanje postala je uobičajen način na koji u samo nekoliko klikova možemo doći do željene robe ili usluge.
Iako je kupnja na internetu jednostavna i zabavna, provjerite na što je sve potrebno obratiti pozornost kako bismo se zaštitili od prijevara: Sigurna uporaba kartica.
Plaćanje karticom na internetu započinje:
1. odabirom željenog proizvoda ili usluge
2. unosom osobnih podataka, kao što su ime i prezime te adresa dostave
3. unosom kartičnih podataka: broja kartice, roka valjanosti i/ili troznamenkastog broja s poleđine kartice (tzv. CVC-a).
Sve kartice Zagrebačke banke podržavaju sigurnosni standard 3-D Secure, odnosno omogućena je pouzdana autentifikacija prilikom plaćanja Zabinim karticama na internetu.
Način potvrđivanja transakcije nakon unosa kartičnih podataka ovisi o tome podržava li prihvatno mjesto sigurnosni standard ili se u određenim slučajevima ne primjenjuje (npr. za transakcije malih vrijednosti, pretplate – ponavljajuće transakcije i sl.).
Preporuka je plaćati na prodajnim mjestima koja podržavaju protokol 3-D Secure (Mastercard Identity Check, Visa Secure).
Za kupnju karticama na on-line prodajnim mjestima koja podržavaju sigurnosni standard potreban je m-token Banke. Ako nemate m-token, molimo vas da se javite u najbližu poslovnicu Banke za njegovo ugovaranje. Usluga korištenja m-tokenom besplatna je.
Važno:
Od 26. lipnja 2024. ukida se mogućnost autorizacije putem m-tokena unosom MAC/APPLI2 podataka te se uvodi novi način autorizacije skeniranjem QR koda s ekranskog sučelja Banke.
Novi način autoriziranja transakcija karticom na internetskom prodajnom mjestu bit će kako slijedi:
Potvrdite transakciju putem m-zaba push-poruke koja je pristigla na Vaš mobilni uređaj.
Ako želite potvrditi transakciju prikazanim QR kodom, učinite to u četiri koraka: 1. preuzmite
novu verziju m-zabe, 2. odaberite m-token, 3. odaberite opciju „Skeniraj QR kod“, 4. potvrdite transakciju.
Pristići će m-zaba push-poruka na Vaš mobilni uređaj (može potrajati do 30 sekundi). U slučaju da nije pristigla, poslat ćemo je ponovno. Nakon primitka otvorite je i potvrdite. Zatim odaberite Nastavi.
Ako niste primili poruku, provjerite u postavkama svojeg uređaja je li omogućeno primanje push-poruka za m-zabu.