Uspješno društvo čine samo uspješni i zadovoljni zaposlenici. Mi u Zagrebačkoj banci to jako dobro znamo pa stoga već od 1999. godine sustavno upravljamo uspješnošću i motivacijom svakog pojedinca kroz sustav radne uspješnosti.
Znamo koliko je važno osigurati da svaki naš zaposlenik dobro razumije strateške ciljeve, kako smo procesima međusobno povezani te koliko kvaliteta svakog pojedinca utječe na uslugu koju u konačnici dobije naš klijent.
Svi zaposlenici imaju priliku aktivno se baviti svojim osobnim razvojem i razvojem karijere. Biti uspješan i koristiti se svakom prilikom koja nam se u Banci nudi da ostvarimo rezultat na koji smo ponosni i pritom se profesionalno razvijamo, što za zaposlenike Zabe danas više nije opcija, već način na koji doživljavamo svoj posao.
Uvođenje u rad
S obzirom na to da vrlo dobro znamo kako je za novog zaposlenika iznimno važno što prije početi s učenjem, imamo razvijen sustav uvođenja u rad. Od jednostavnih priručnika i uputa preko razvijenog sustava mentoriranja pa sve do strukturiranih programa poput Eduke i EduExperte kada postanete naš kolega, budite sigurni da ćete dobiti sve što vam treba za učenje.
Novi zaposlenici uključuju se u programe uvođenja u posao:
- Eduka za pripravnike i zaposlenike s do dvije godine prethodnoga radnog iskustva
- EduExperta za zaposlenike s dvije godine ili više godina prethodnoga radnog iskustva
Programi su osmišljeni tako da polaznici kroz interaktivne radionice i različite aktivnosti upoznaju kako funkcionira Banka te steknu znanja i vještine važne za uspješan razvoj karijere. Direktori i vrsni stručnjaci predstavljaju svoja poslovna područja, a povremeni gosti na radionicama i sami su klijenti koji polaznicima prenose svoje iskustvo u poslovanju s nama. Dio vremena polaznici provode i u poslovnicama, poduzetničkim centrima, korporativnim centrima i drugim dijelovima koji posluju izravno s klijentima. Važna aktivnost jest i timski rad na projektima gdje polaznici imaju zadatak pronaći rješenja za stvarne situacije iz života Banke. Na samom kraju programa provodimo društveno korisne aktivnosti kroz koje polaznici imaju priliku doprinijeti lokalnoj zajednici i bolje razumjeti okruženje u kojem poslujemo.
Razvoj talenata - razvoj zaposlenika visokog potencijala
Razvoj ljudi, osobito razvoj budućih rukovoditelja i stručnjaka, strateški je proces koji potiče poslovni rast Banke i Grupe. Kvalitetnim upravljanjem razvojem zaposlenika s visokim potencijalom i visokom radnom uspješnošću - talentima Banci i Grupi želimo osigurati strateški i organizacijski razvoj i dugoročan uspjeh, a zaposlenicima omogućiti i pružiti prigode da svoje potencijale potpuno ostvare.
Razvoj leadershipa
- Izgradnja prepoznatljivog rukovođenja
Svjesni smo da ključan razlog uspješnog poslovanja leži u kvaliteti naših ljudi, posebice rukovoditelja koji svojim strateškim i operativnim odlukama kvalitetno usmjeravaju dugoročno poslovanje, ali i na svakodnevnoj razini pridonose nesmetanom ostvarivanju vizije Banke i cijele Grupe.
- Što nudimo svojim rukovoditeljima?
Sveobuhvatnim pristupom razvoju svih razina rukovoditelja koji trajno unapređuju svoje poduzetničke vještine oblikujemo prepoznatljiv brend predvodnika koji je, oslanjajući se na korporacijske vrijednosti, svojstven kulturi Banke. U Banci kontinuirano razvijamo nove edukacijske programe za rukovoditelje koji su usmjereni jačanju profesionalne spremnosti za suočavanje s poslovnim zahtjevima, osvješćivanju uloge predvodnika i razumijevanju o tome što znači izvrsnost u toj ulozi. Usto, rezultati praćenja kvalitete rukovođenja i iskustvena razina svakoga pojedinog rukovoditelja nalažu oblikovanje i primjenu individualnih razvojnih aktivnosti s ciljem postizanja izvrsnosti u vlastitoj ulozi.
Centar učenja
Iako većina ljudi učenje povezuje isključivo s knjigom i dobrom voljom, prostor za učenje važan je čimbenik koji nam može pomoći da učenje bude brže, lakše i kreativnije. Zabin Centar učenja ima osam suvremeno opremljenih multifunkcionalnih dvorana različitih veličina i namjena, a njihov je ukupni kapacitet 170 mjesta.
Oprema i namještaj u dvoranama omogućuju različito kombiniranje i prilagođavanje načinu rada i izvedbi bilo koje vrste okupljanja edukaciji, radionici, timskim sastancima, kolegijima, velikim okupljanjima Prostor koji je osmišljen tako da svojim značajkama omogućuje ugodno, poticajno, toplo i pristupačno okruženje prostor je u kojem rado boravimo i radimo.
Svoje zaposlenike potičemo da promišljaju o promjenama u svojoj karijeri, odnosno o svojim profesionalnim ambicijama i kompetencijama kojima će osigurati svoju dugoročnu izvrsnost. Vjerujemo da ograničavanje mogućnosti promjene radnog mjesta koči i profesionalni i osobni razvoj.
Smatramo da interna mobilnost unutar Grupe Zagrebačke banke, ali i Grupe Unicredit našim zaposlenicima nudi priliku da:
- nadograde svoja znanja i steknu širu sliku o Grupi
- razviju širok spektar kompetencija
- razviju sebe kroz prihvaćanje novih izazova i pomicanja vlastitih granica
- razmjenjuju iskustva s kolegama
- sudjeluju u inicijativama od strateškog značaja za Banku i za Grupu
- upoznaju novu kulturu običaje, mentalitet, način poslovanja.
Sustav plaćanja i nagrađivanja zaposlenika predstavlja uravnotežen odnos fiksnih i varijabilnih novčanih i nenovčanih primitaka, od kojih svaki na specifičan način utječe na motivaciju i zadržavanje zaposlenika te odražava internu pravednost i cjelokupnu usklađenost naših sustava plaćanja i nagrađivanja. Fiksni dio primitaka odnosi se na područje odgovornosti. Odražava iskustvo i vještine potrebne za pojedinu poziciju kao i iskazanu razinu uspješnosti te ukupnu kvalitetu doprinosa poslovnim rezultatima. Varijabilnim primicima nagrađuju se postignuća izravnim povezivanjem primitaka s kratkoročnim, srednjoročnim i dugoročnim rezultatima uspješnosti kako bi se što bolje uskladili interese dioničara te interesi rukovodstva i radnika. Varijabilni dio primitaka ovisan je o tri razine uspješnosti: individualnoj uspješnosti, uspješnosti organizacijske jedinice te uspješnosti Banke / Grupe Zagrebačke banke d.d. u Republici Hrvatskoj. Cjelokupni paket primanja nadopunjen je različitim beneficijama koje omogućavamo svojim radnicima.
Zahvaljujući primjeni standarda održivog ponašanja te vrijednosti koje čine temelj naše misije, naša strategija plaćanja i nagrađivanja ključna je za jačanje i zaštitu našeg ugleda te stvaranje dugoročne vrijednosti za sve dionike.