Preskoči na glavni sadržaj

go! business Mastercard kreditna kartica

go! business Mastercard kreditna je kartica prilagođena zahtjevima poslovnih korisnika (obrtnika i malih poduzetnika) koja zadovoljava potrebe za odvajanjem osobnog trošenja od trošenja sredstava tvrtke.

go! business Mastercard kreditnom karticom koristite se:

  • za kupnju roba i usluga na milijunima prodajnih mjesta diljem svijeta i na internetu
  • za podizanje gotovine na bankomatima i isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu

go! business Mastercard kreditna kartica omogućuje:

  • plaćanje učinjenih troškova korištenjem revolving kredita za podmirenje učinjenih troškova s otplatom u mjesečnim ratama
  • odgodu plaćanja

Prednosti

  1. Jednostavno upravljanje troškovima poslovanja
  2. Odvajanje poslovnih od privatnih troškova
  3. Definiranje pojedinačnih limita potrošnje krajnjim korisnicima
  4. Automatska naplata s transakcijskog računa
  5. Smanjenje potrebe za korištenjem gotovinom u zemlji i inozemstvu
  6. Fleksibilnost - plaćanje jednokratno ili u ratama
  7. Beskontaktno plaćanje karticom

Sigurna uporaba kartica

Ugovaranje

Pri popunjavanju pristupnice potrebno je izabrati željeni broj rata, najviše 36, na koji će se dijeliti iznos učinjenih troškova. Na datum dospijeća, 25. dana u mjesecu, na naplatu dospijevaju pojedine rate, dok se na ostatak iskorištenog kredita obračunava kamata. Kamata se naplaćuje kvartalno.

Ako se pri popunjavanju pristupnice kao način otplate definira jedna rata ili ako se cjelokupni iznos učinjenih troškova iskazanih u Obavijesti o učinjenim troškovima u potpunosti podmiri zaključno s datumom dospijeća.


Dospjeli troškovi podmiruju se automatski naplatom s transakcijskog računa poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu, odnosno 20 dana od datuma formiranja Obavijesti o učinjenim troškovima.


Da, naplata troškova po kartici vrši se terećenjem poslovnog računa 25. dana u mjesecu.

Da.

Ne, datum naplate jest 25. dan u mjesecu i nije ga moguće promijeniti.

Aktivacija

Kartica se dostavlja se na adresu poslovnog subjekta neaktivirana i njome se može koristiti nakon aktivacije koja je opisana u pismu uz karticu.

Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala, kao što su on-line bankarstvo putem interneta (e-zabaPS) ili mobilne aplikacije (m-zaba PS), govorni automat te poslovnica, poduzetnički ili korporativni centar Zagrebačke banke.

Odmah po aktivaciji Vaša kartica je spremna za upotrebu.

Korištenje

Svi troškovi učinjeni karticama krajnjih korisnika prikazani su u Obavijesti o učinjenim troškovima koju Banka jednom mjesečno ispostavlja na adresu poslovnog subjekta. Dodatno, sve informacije o troškovima, raspoloživim limitima po kartici i stanju kredita dostupne su na e-zabi PS (za poslovne subjekte).

Datum naplate, 25.dan u mjesecu, ne može se promijeniti. Datum naplate jest 20 dana nakon formiranja obavijesti o učinjenim troškovima.

Ukupan iznos podignute gotovine po go! business Mastercard karticama krajnjih korisnika pojedinoga poslovnog subjekta ograničen je na 1.400 EUR mjesečno.

Za ponovno slanje PIN-a poslovne kartice potrebno se javiti voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

PIN svoje kartice možete provjeriti on-line bankarstvom putem mobilne aplikacije m-zabaPS ako imate ugovorenu uslugu.

Troškovi terete transakcijski račun poslovnog subjekta 25. dana u mjesecu.

Sigurnost

Krajnji korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice dežurnoj službi Banke koja je dostupna od 0 do 24 sata na broju telefona 01/3789 789 te prijavu potvrditi i pismenim putem u poslovnici Banke, poduzetničkom ili korporativnom centru.

Gubitak/krađa može se prijaviti i u najbližoj poslovnici Banke, kod voditelja poslovnog odnosa ili bankara za male poduzetnike i obrtnike.

U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.

Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka.

Naziv tvrtke *

OIB tvrtke *

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poduzetničko bankarstvo