Preskoči na glavni sadržaj

m-zaba poslovno bankarstvo

Huawei Store

NOVA I MODERNA M-ZABA POSLOVNO BANKARSTVO!

Usluga m-zaba poslovno bankarstvo mobilno je bankarstvo namijenjeno tvrtkama, poduzetnicima, obrtnicima, udrugama i ostalim klijentima koji imaju otvoren transakcijski račun u Zagrebačkoj banci.

Omogućuje brže, sigurno, učinkovito i troškovno najpovoljnije poslovanje bez dolaska u Banku, a dostupno je 24 sata dnevno.

Dostupno je na svim mobilnim mrežama, a potreban je samo mobilni uređaj s operativnim sustavima iOS, Android ili HarmonyOS koji može pristupati internetu.

m-zabom možete: 

  1. provjeriti trenutačno stanje svojih transakcijskih računa i računa oročenih depozita, svojih ulaganja i udjela u ZB Invest fondovima, te promete po transakcijskom računu za tekuću i prethodne dvije kalendarske godine,
  2. provoditi naloge u okviru dnevnog limita:
    •  nacionalnog plaćanja u eurima i stranoj valuti u korist računa primatelja u Zagrebačkoj banci ili u drugoj domaćoj banci,
    •  provoditi naloge za plaćanje u inozemstvo – redovne prekogranične naloge u valuti EUR i međunarodne naloge,
  3. plaćati račune čiji su iznosi veći od dnevnog limita:
    • skeniranjem uplatnice korištenjem opcije m-foto plati,
    • skeniranjem podataka s fakture koja nije standardizirana (word, PDF, excel) korištenjem opcije sken u tren,
  4. kreirati naloge za plaćanje u eurima i naloge nacionalnog plaćanja u stranoj valuti iz dugovnog i/ili potražnog prometa,
  5. kreirati nalog za plaćanje korištenjem opcije Učitajte QR kod iz svoje galerije unutar opcije m-foto plati,
  6. ako ste istodobno korisnik e-zaba poslovnog bankarstva, zadati naloge e-zabom, a provesti ih m-zabom bez ograničenja iznosa,
  7. grupno potpisati i poslati na provođenje naloge unesene m-zabom ili e-zabom,
  8. provoditi naloge razmjene valuta primjenom redovnog tečaja,
  9. opozvati naloge izravnog terećenja,
  10. pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
  11. proslijediti potvrdu o plaćanju za naloge nacionalnih plaćanja u eurima i stranoj valute te prekogranične i međunarodne naloge na željenu e-adresu,
  12. spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u eurima i međunarodne naloge,
  13. koristiti se predlošcima za plaćanja prethodno kreiranim putem m-zabe ili e-zabe, 
  14. preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu,
  15. preuzeti račune naknada:
    • za usluge platnog prometa za nacionalne transakcije u eurima,
    • za usluge platnog prometa u stranoj valuti te prekogranične i međunarodne transakcije,
    • za kreditno i ulagačko poslovanje,
  16. zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
  17. možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijesti o učinjenim troškovima,
  18. dobiti informaciju o:
    • iznosu i trajanju odobrenog okvirnog kredita,
    • broju i iznosu naloga nacionalnih transakcija u eurima u najavi i koje čekaju na izvršenje,
  19. u dijelu kartičnog poslovanja možete:
    • aktivirati svoje poslovne kartice,
    • pregledati transakcije po karticama,
    • dohvatiti PIN po karticama,
    • dobiti informaciju o iznosima dnevnih limita te iznosu ugovorenog i raspoloživog iznosa limita po svakoj kartici,
    • za kreditne kartice dobiti informaciju o detaljima kredita, stanju i prometima po kreditu i otplatni plan,
    • preuzeti obavijest o učinjenim troškovima, 
  20. prijaviti se biometrijom,
  21. primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
  22. provjeriti tečajnu listu,
  23. pronaći najbliži bankomat, poduzetnički centar ili poslovnicu,
  24. pronaći proizvode Banke korištenjem opcije Proizvodi,
  25. jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke.

Prednosti

  1. Praktičnost
    Povezanost našega mobilnog i internetskog bankarstva; naloge unesene e-zabom možete poslati na provođenje m-zabom
  2. Brzina i točnost
    Račune možete platiti snimanjem uplatnice kamerom svojega mobilnog uređaja (m-foto plati ili sken u tren) te korištenjem predložaka
  3. Dostupnost podataka
    Pronađite najbliži bankomat ili poduzetnički centar Banke te provjerite vrijednost valuta
  4. Koristite se m-zabom i na engleskome jeziku
  5. Prijavite se biometrijom

    Vaša sigurnost nam je važna!

    Pročitajte Sigurnosne preporuke i saznajte kako se pravilno i sigurno koristiti m-zabom te kako se zaštiti od internetskih prijevara.

    Dodatne informacije i pomoć:
    m-zabaPS@unicreditgroup.zaba.hr
    +385 (1) 3789 100


Ugovaranje

Za korištenje m-zabom potreban vam je mobilni uređaj s pristupom internetu, dovoljno raspoložive memorije za pohranu aplikacije i određeni operativni sustav:

  • iOS uz minimalni preduvjet verzija 12.0, a preporučeno 15.0 ili novija
  • Android uz minimalni preduvjet verzija 9.0, a preporučeno 13.0 ili novija
  • HarmonyOS uz minimalni preduvjet verzija 1.0


m-zaba ne može raditi na verzijama operativnih sustava nižima od minimalnih, a puna funkcionalnost m-zabe na verzijama nižima od preporučenih ovisi o specifičnim postavkama proizvođača pojedinih modela mobilnih uređaja.

m-zaba je dostupna na svim mobilnim mrežama i s bilo kojeg mjesta na kojemu možete uspostaviti komunikaciju svojim mobilnim uređajem.

Uslugu možete ugovoriti u poslovnici.

Ovisno o tome kojim se mobilnim uređajem koristite, otvorite trgovinu aplikacijama Apple Store, Google Play Store ili App Gallery. Odabirom ikone povećala upišite naziv aplikacije m-zabaps. Kad se tražena aplikacija pojavi, odaberite ju i kliknite na „Instaliraj“.

Provjerite je li vaš mobilni uređaj povezan na Internet.

Aktivacija

Korisnici m-zabePS i/ili m-tokenaPS koji su ujedno korisnici e-zaba poslovnog bankarstva, u slučaju zaključavanja m-zabePS/m-tokenaPS, brisanja aplikacije s mobilnog uređaja i/ili promjene mobilnog uređaja mogu putem e-zabe unijeti zahtjev za ponovno slanje aplikacije m-zabaPS i/ili aplikacije m-tokenPS. Zahtjev se unosi odabirom opcije „m-zabaPS“ ili „m-tokenPS“ koji se nalaze u lijevom okomitom izborniku u e-zabi, odabirom opcije „Promjena usluge“.
Nakon provođenja zahtjeva, e-zaba ovlašteniku bit će dostupan identifikacijski ključ i aktivacijski ključ koji su potrebni za aktivaciju m-zabePS i/ili m-tokenaPS. 
Ako niste korisnik e-zaba poslovnog bankarstva ključeve možete zatražiti kod svojeg bankara.

U slučaju da ste izbrisali m-zabuPS s mobilnog uređaja, promijenili mobilni uređaj ili zaključali aplikaciju potrebni su vam novi identifikacijski i aktivacijski ključevi. Ključeve možete preuzeti putem e-zaba poslovnog bankarstva ili ih zatražite kod svojeg bankara.

U slučaju da se želite koristiti već aktiviranom m-zabomPS na mobilnom uređaju na kojem se dosad njome niste koristili, potrebno je provesti sljedeće korake:

  • Pripremite mobilni uređaj na kojem se trenutno koristite m-zabomPS te novi na koji ste već instalirali aplikaciju.
  • Prijavite se u aplikaciju na starom uređaju i birajte izbornik Više zatim opciju Postavke.
  • Odaberite opciju Preselite m-bankarstvo na novi uređaj.
  • Pratite korake na ekranu na kraju kojih će se prikazati identifikacijski i aktivacijski ključ te QR kod.
  • Pokrenite m-zabaPS aplikaciju na novom mobilnom uređaju na koji želite preseliti aplikaciju.
  • Skenirajte QR kod kamerom na novom uređaju ili upišite ključeve.
  • Unesite i potvrdite PIN kojim ćete se koristiti za prijavu u m-zabuPS na novom uređaju. 
  • Nakon poruke o uspješnoj aktivaciji, vaša m-zabaPS aktivirana je na novom i deaktivirana na starom mobilnom uređaju.

Nakon preuzimanja aplikaciju aktivirajte je unosom identifikacijskog i aktivacijskog ključa. 
Nakon unosa identifikacijskog i aktivacijskog ključa potrebno je unijeti i potvrditi PIN kojim ćete se služiti u radu s m-zabom.

PIN kreirate sami i treba biti poznat samo vama te preporučamo da čuvate njegovu tajnost. 

Korištenje

m-zabom možete: 

  • provjeriti trenutačno stanje i promete svojih transakcijskih i ostalih računa,
  • provoditi naloge u okviru dnevnog limita, a opcijama m-foto plati i sken u tren i u iznosima većim od dnevnog limita,
  • kreirati naloge za plaćanje u eurima i naloge nacionalnog plaćanja u stranoj valuti iz dugovnog i/ili potražnog prometa, kreirati naloge za plaćanje korištenjem opcije Učitajte QR kod iz svoje galerije,
  • grupno potpisati i poslati na provođenje naloge unesene m-zabom ili e-zabom,
  • pregledati naloge za tekuću godinu i dvije prethodne kalendarske godine,
  • spremiti predloške za naloge nacionalnih transakcija u eurima, naloge deviznih prijenosa, prekogranične naloge u EUR i međunarodne naloge,
  • preuzeti izvod (PDF format) o stanju transakcijskog računa za tekuću i prethodnu kalendarsku godinu i preuzeti račune naknada,
  • zatražiti i preuzeti Potvrdu o solventnosti (obrazac SOL-2), te ugovoriti i opozvati suglasnost za izdavanje SOL-2 na zahtjev trećih osoba,
  • možete aktivirati svoje poslovne kartice, pregledati transakcije po karticama, dohvatiti PIN po karticama, dobiti informaciju o iznosima limita, preuzeti obavijest o učinjenim troškovima, 
  • prijaviti se biometrijom,
  • primiti push obavijest svaki put kada se vaša kartica koristi na POS uređajima, bankomatima ili za on-line kupnju,
  • jednostavno i brzo zakazati sastanak sa svojim bankarom, bilo da je riječ o videosastanku, sastanku na lokaciji vašeg poslovnog prostora ili na lokaciji Banke

Ako ste korisnik iPhone uređaja potrebno je isključiti Puni pristup putem tipkovnice. Odaberite Postavke > Pristupačnost > Tipkovnice > Puni pristup putem tipkovnice > Isključi

Promjenu možete napraviti na Početnoj stranici odabirom Odaberite ili putem izbornika Više > Postavke > Odaberite poslovni subjekt. Odaberite poslovni subjekt s kojim želite koristiti m-bankarstvo i odaberite Postavite na zadano. Kod svake sljedeće prijave u m-bankarstvo bit će vam prikazan odabrani poslovni subjekt.

Trenutno nije omogućeno ugovaranje, no odabirom opcije Proizvodi možete odabrati neki od ponuđenih proizvoda (Paket račun, Kartice, Financiranje, Garancije i akreditivi, Otkup potraživanja i Zaštita od rizika) i zakazati sastanak s bankarom. Nudimo vam zakazivanje video sastanka, sastanka na lokaciji banke ili na vašoj lokaciji u terminu po vašem odabiru.

Sigurnost

Svi podaci koji se razmjenjuju između m-zabePS i Banke zaštićeni su kriptiranom vezom, a za pristup je potreban PIN. Podaci o PIN-u i o poslovnom odnosu ne pohranjuju se u mobilni uređaj. Aktivacijom m-bankarstva u mobilni uređaj instalira se softverski token koji jamči sigurnost korištenja uslugom.

Unos PIN-a zaštićen je od neovlaštenog snimanja tipkovnicom s nasumičnim prikazom brojeva za unos PIN-a. Banka nema pristup vašem PIN-u, ne sprema ga i nikada ga od vas neće tražiti. Također Banka vas nikad neće tražiti unos PIN-a više od jednom. PIN treba biti poznat samo vama. 

Nakon višestrukog uzastopnog unosa pogrešnog PIN-a m-zabaPS se automatski zaključava. Također, nakon tri minute nekorištenja, m-zabaPS će se automatski odjaviti.

Za promjenu PIN-a m-zabePS prijavite se u m-bankarstvo, u glavnom izborniku na dnu ekrana odaberite Više, zatim Postavke, potom Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.

Ako želite promijeniti PIN za m-tokenPS prijavite se u m-token, odaberite Postavke, zatim Sigurnosne postavke te Promjena PIN-a.

Gubitak ili krađu mobilnog uređaja kojim pristupate m-zabiPS prijavite Banci pozivom na broj 01/3789 888.

PIN za pristup m-bankarstvu i m-tokenu treba biti poznat samo vama, stoga u slučaju krađe ili gubitka mobilnog uređaja ne može doći do zloupotrebe.

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka.

Naziv tvrtke *

OIB tvrtke *

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poduzetničko bankarstvo