Preskoči na glavni sadržaj

Business Mastercard

Business Mastercard kartica namijenjena je poslovnim korisnicima, omogućuje odgodu terećenja za plaćanja izvršena na prodajnim mjestima te podizanje gotovine na isplatnim mjestima u zemlji i inozemstvu.

Business Mastercard karticom možete:

  • kupovati uz odgodu plaćanja na milijunima prodajnih mjesta u svijetu i Hrvatskoj te na internetu
  • beskontaktno plaćati
  • uz naknadu podizati gotovinu uz odgodu plaćanja na milijunima bankomata i isplatnih mjesta u Hrvatskoj (u poslovnicama Banke, Fine, Hrvatske pošte) i inozemstvu
  • odgoditi isplate putnih troškova zaposlenih, ali i svih ostalih troškova poslovanja
  • izabrati datum dospijeća troškova
  • definirati limite potrošnje pojedinim krajnjim korisnicima
  • dobivati mjesečnu specifikaciju troškova za svakoga krajnjeg korisnika
  • dodavanje kartice u digitalni novčanik (npr. Google Pay, Garmin Pay)

Prednosti

  1. Prihvaćanje kartice na milijunima prodajnih mjesta u zemlji i inozemstvu na mjestima označenima znakom Mastercard plaćajte sigurno i jednostavno
  2. Odvajanje poslovnih od privatnih troškova
  3. Jednostavno i sigurno korištenje te praćenje troškova poslovanja
  4. Jednostavnije i modernije svakodnevno poslovanje

Sigurna uporaba kartica

Ugovaranje

 Troškove možete plaćati ugovaranjem jednog  od sljedećih modela:

  • Kreditni model
    Za korištenje kreditnim modelom ugovara se kratkoročni revolving kredit za podmirenje troškova učinjenih karticom. Korisnik kartice može samostalnim uplatama podmiriti troškove učinjene karticom iskazane u Obavijesti o učinjenim troškovima do datuma dospijeća ili se iznos troškova podmiruje iz revolving kredita. Korisnik kartice samostalnim uplatama podmiruje iznos iskorištenog kredita, redovnu kamatu i eventualnu kamatu po dospijeću.
    • Transakcijsko-kreditni model
    Za korištenje transakcijsko-kreditnim modelom ugovara se kratkoročni revolving kredit za podmirenje troškova učinjenih karticom. Korisnik kartice može samostalnim uplatama podmiriti troškove učinjene karticom iskazane u Obavijesti o učinjenim troškovima do datuma dospijeća ili se iznos troškova podmiruje iz revolving kredita. Nakon isteka ugovorenog roka otplate kredita iznos iskorištenog a neotplaćenog kredita automatski se naplaćuje s transakcijskog računa poslovnog subjekta, korisnika kartice. Redovna kamata i kamata po dospijeću također se automatski naplaćuju s transakcijskog računa poslovnog subjekta, korisnika kartice.
    • Transakcijski model
    Kod transakcijskog modela ugovara se samo iznos limita potrošnje. Troškovi učinjeni karticom na ugovoreni datum dospijeća automatski se naplaćuju s transakcijskog računa poslovnog subjekta, korisnika kartice. Eventualna kamata po dospijeću također se naplaćuje automatski s transakcijskog računa.

Da, Business Mastercard kreditna kartica može se ugovoriti ako poslovni subjekt zadovoljava propisane uvjete za njezino odobrenje.

Da, moguće je izabrati datum naplate  između 1. i 28. dana u mjesecu kao i model korištenja Business Mastercard karticom.

Da, broj krajnjih korisnika nije ograničen. Za pojedine je krajnje korisnike na pristupnici potrebno definirati limite potrošnje.

Aktivacija

Kartica se dostavlja se na adresu poslovnog subjekta neaktivirana i njome se može koristiti nakon aktivacije koja je opisana u pismu uz karticu.

Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala, kao što su on-line bankarstvo putem interneta (e-zabaPS) ili mobilne aplikacije (m-zaba PS), govorni automat te poslovnica, poduzetnički ili korporativni centar Zagrebačke banke.

Odmah po aktivaciji Vaša kartica je spremna za upotrebu.

Korištenje

Business Mastercard karticama možete plaćati na internetu. Radi vaše sigurnosti za kupnju u web-trgovinama označenima znakom Mastercard Secure Code potrebna vam je lozinka koju ćete dobiti putem m-tokena PS. Na prodajnim mjestima koja ne podupiru sigurnosni standard kupujete bez potvrde m-tokenom PS.

Da, za promjenu i preraspodjelu limita potrebno je obratiti se voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike.

Da.

Za ponovno slanje PIN-a poslovne kartice potrebno se javiti voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

PIN svoje kartice možete provjeriti on-line bankarstvom putem mobilne aplikacije m-zabaPS ako imate ugovorenu uslugu.

Molimo vas da nakon primitku izvoda ili obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice, odmah provjerite točnost i potpunost svih podataka o transakcijama.

Eventualni prigovor potrebno je bez odgađanja uputiti pismenim putem Banci, a najkasnije u roku od 30 dana od datuma obavijesti o učinjenim troškovima odnosno dana terećenja računa, ovisno o vrsti kartice.

Detaljnije informacije o načinu podnošenja prigovora možete provjeriti na stranici Recite nam ili u Općim uvjetima.

Sigurnost

Korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice, dežurnoj službi Banke (0- 24) na broj telefona: 01 3789 789, a prijavu i pisanim putem potvrditi u najbližoj poslovnici Banke.

U skladu s politikom zaštite osobnih podataka korisnika kartica, na čipu nisu spremljeni osobni podaci niti se oni mogu prenijeti u terminal pri plaćanju. Kartice ne omogućuju trgovcu pristup podacima o transakcijama korisnika.

Čim primijetite nestanak svoje kartice, odmah to prijavite Banci kako bi se na vrijeme poduzele sve potrebne mjere za sprečavanje zloupotrebe. Nakon prijave nestanka kartice zaštićeni ste od bilo kakve odgovornosti i financijskoga gubitka, ako i dođe do zloupotrebe.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka.

Naziv tvrtke *

OIB tvrtke *

Vaši podaci za kontakt

Odaberite poduzetničko bankarstvo