Usluga e-Račun namijenjena je tvrtkama, velikim, srednjim i malim poduzetnicima, e-zaba korisnicima, a omogućuje upravljanje cjelokupnim poslovnim procesom izdavanja, zaprimanja i arhiviranja računa.
e-Račun internetska je usluga integrirana s e-zaba poslovnim bankarstvom, a omogućuje jednostavnu elektroničku razmjenu računa koje plaćate e-zabom.
Elektronički račun istovjetan je papirnatom računu i uz njega možete priložiti različite dokumente poput popratnih dopisa, ugovora, obrazaca i ostalih dokumenata koje prilažete svojem papirnatom računu.
e-Račun možete poslati samo onim tvrtkama i poduzetnicima koji su ugovorili tu uslugu. Registar korisnika e-Račun uslugom pronađite ovdje.
Usluga e-Račun praktično je rješenje za svakodnevno poslovanje.
Prednosti
- Jednostavnije i brže poslovanje
- Ugovaranje usluge samo s jednim pružateteljem usluge
- Mogućnost nižih troškova isporuke i obrade računa
- Bolja kontrola nad izdanim i primljenim računima uz sigurno arhiviranje
- Mogućnost dodavanja popratne dokumentacije uz račun
- Mogućnost automatizacije poslovanja povezivanjem računovodstvenog sustava klijenta sa sustavom e-Račun
- Pridonosi očuvanju okoliša
Dodatne informacije i pomoć:
ezaba@unicreditgroup.zaba.hr
0800 5678
Za otvaranje usluge e-Račun potrebno je:
- popuniti zahtjev za ugovaranje usluge e-Račun
- ugovor o obavljanju usluga certificiranja
- priložiti presliku identifikacijske isprave (osobne iskaznice ili putovnice) osobe za koju se ugovara usluga
- priložiti presliku identifikacijske isprave zakonskog zastupnika.
Uslugu ugovorite kod svojega poslovnog bankara, odnosno voditelja poslovnog odnosa.
Cijene
Mjesečna naknada za korištenje uslugom obračunava se u skladu s Odlukom o tarifi naknada za usluge Zagrebačke banke d.d.
Ako istovremeno koristite uslugu B2G, uslugom e-Račun koristite se bez plaćanja mjesečne naknade.