Preskoči na glavni sadržaj

Business Mastercard debitna kartica

Business Mastercard debitna kartica je kartica namijenjena poslovnim subjektima za raspolaganje sredstvima po transakcijskom računu. Naša poslovna debitna kartica omogućuje vam jednostavnije, sigurnije i kvalitetnije gotovinsko i bezgotovinsko financijsko poslovanje.

Gotovinsko poslovanje:

  • uplata/polog dnevnog utrška na depozitnom bankomatu Banke
  • podizanje gotovog novca na šalteru Banke i drugih banaka u Hrvatskoj i svijetu
  • podizanje gotovog novca na bankomatima u Hrvatskoj i svijetu
  • podizanje gotovog novca putem POS terminala u poslovnicama Fine

Bezgotovinsko poslovanje:

  • beskontaktno plaćanje roba i usluga na prodajnim mjestima putem POS terminala
  • plaćanje roba i usluga na internetskim prodajnim mjestima.
  • dodavanje kartice u digitalni novčanik (npr. Google Pay, Garmin Pay)

Prednosti

  1. Dostupnost sredstava i jednostavnost uporabe – koristite se karticom za plaćanje svakodnevnih poslovnih troškova i imajte pristup gotovu novcu u zemlji i inozemstvu
  2. Transakcije odmah terete račun – uvijek imajte točan pregled transakcija i stanja na računu
  3. Niži troškovi poslovanja
  4. Mogućnost podizanja i uplate gotovog novca
  5. Plaćanje karticom na prodajnim mjestima za svakodnevne troškove poslovanja

Sigurna uporaba kartica

Ugovaranje

Radi definiranja ovlaštenika i njihovih ograničenja potrebno je javiti se voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

Da, potrebno je javiti se voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

Aktivacija

Kartica se dostavlja se na adresu poslovnog subjekta neaktivirana i njome se može koristiti nakon aktivacije koja je opisana u pismu uz karticu.

Način aktivacije razlikuje se ovisno o vrsti kartice i razlogu izdavanja nove kartice te će ovisno o tome aktivacija biti moguća putem određenih kanala, kao što su on-line bankarstvo putem interneta (e-zabaPS) ili mobilne aplikacije (m-zaba PS), govorni automat te poslovnica, poduzetnički ili korporativni centar Zagrebačke banke.

Odmah po aktivaciji Vaša kartica je spremna za upotrebu.

Korištenje

Business Mastercard karticama možete plaćati na internetu. Sve kartice Zagrebačke banke podržavaju sigurnosni standard 3-D Secure, odnosno omogućena je pouzdana autentifikacija prilikom plaćanja Zabinim karticama na internetu. Način potvrđivanja transakcije nakon unosa kartičnih podataka ovisi o tome podržava li prihvatno mjesto sigurnosni standard ili se primjenjuje određeno izuzeće (npr. za transakcije malih vrijednosti, pretplate - ponavljajuće transakcije i sl.). Važno: Od 26. lipnja 2024. ukida se mogućnost autorizacije putem m-tokenaPS unosom MAC/APPLI2 podataka te se uvodi novi način autorizacije skeniranjem QR koda s ekranskog sučelja Banke.

Da. Zbog vaše sigurnosti za kupnju u internetskim trgovinama označenim znakom kartice potrebna vam je lozinka koju ćete dobiti s m-tokenom PS.

Na prodajnim mjestima koja ne podupiru sigurnosni standard kupujete bez tokena PS.

Za ugovaranje m-tokena PS te limita za internetske kupnje potrebno je obratiti se voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

Karticom se možete koristiti za plaćanja na prodajnim mjestima te za podizanje gotovog novca na isplatnim mjestima kao i za internetsku kupnju.

Za ponovno slanje PIN-a poslovne kartice potrebno se javiti voditelju poslovnog odnosa ili bankaru za male poduzetnike i obrtnike u poduzetničkim ili korporativnim centrima.

PIN svoje kartice možete provjeriti on-line bankarstvom putem mobilne aplikacije m-zabaPS ako imate ugovorenu uslugu.

Molimo vas da nakon primitku izvoda ili obavijesti o učinjenim troškovima, ovisno o vrsti kartice, odmah provjerite točnost i potpunost svih podataka o transakcijama.

Eventualni prigovor potrebno je bez odgađanja uputiti pismenim putem Banci, a najkasnije u roku od 30 dana od datuma obavijesti o učinjenim troškovima odnosno dana terećenja računa, ovisno o vrsti kartice.

Detaljnije informacije o načinu podnošenja prigovora možete provjeriti na stranici Recite nam ili u Općim uvjetima.

Sigurnost

Krajnji korisnik kartice obvezan je odmah prijaviti gubitak ili krađu kartice dežurnoj službi Banke koja je dostupna od 0 do 24 sata na broju telefona 01/3789 789 te prijavu potvrditi i pismenim putem u poslovnici Banke, poduzetničkom ili korporativnom centru.

Gubitak/krađa može se prijaviti i u najbližoj poslovnici Banke, kod voditelja poslovnog odnosa ili bankara za male poduzetnike i obrtnike.

Pridržavajte se sljedećih savjeta:

  • zapamtite PIN i nikad ga ne zapisujte na karticu ili druge dokumente
  • staru karticu uništite (tako da je prerežete preko čipa i magnetskog zapisa) nakon isteka roka valjanosti;
  • NIKAD i NIKOME ne priopćujte PIN ili podatke o kartici
  • ne ostavljajte karticu na vidljivim mjestima (u automobilu, garderobi, hotelskoj sobi, restoranu i sl.)
  • svakako provjerite iznos transakcije prije plaćanja;
  • nakon plaćanja provjerite je li kartica koja vam je vraćena zaista vaša
  • čuvajte našu adresu i broj telefona zbog brze prijave gubitka ili krađe kartice

Zagrebačka banka osobne podatke unesene u donji obrazac obrađuje u svrhu ugovaranja sastanka u poslovnici banke i čuva 30 dana. Predlažemo da unesete OIB kako bi temeljem podataka kojima banka raspolaže bankar pripremio najbolje financijske ponude za vas.
Više o tome pročitajte u Informacijama o obradi osobnih podataka.

Naziv tvrtke *

OIB tvrtke *

Vaši podaci za kontakt